היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אביחי שטרן נשבע אמונים במועצת העיר

לפני 41 שנה נחקק בדם בספר דברי הימים של העיר פרק כואב ומאיים. בוקר אחד בחול המועד פסח, י"ט בניסן תשל"ד, ה-11 באפריל 1974, נגדעו חייהם של אנשים, נשים, ילדים וטף בפיגוע טרור רצחני. בין הקורבנות הייתה משפחת שטרן אשר איבדה שניים מבניה: הנצ'ה (אדל) שטרן (47) (סבתו של אביחי) ובתה הקטנה רחל (8).  

אביחי הוא בעל תואר ראשון במשפטים, סטודנט לתואר שני מוסמך במנהל ציבורי בתחום ביקורת פנימית וחיצונית, מנכ"ל ודירקטור ב"יוזמה" מפעלי אגודת הסטודנטים, החברה הכלכלית באוניברסיטת חיפה, בוגר בהצטיינות קורס דירקטורים והכשרת מנהלים בכירים מטעם התאחדות הסטודנטים הארצית, חבר בוועד המנהל של עמותת "אתגר בדרך" לזהירות בדרכים, מייסד ויו"ר ארגון צל"ע (צעירים למען עירנו) ואחראי על יוזמות וקידום פרויקטים רבים בתחומי תרבות, פנאי, תעסוקה, דיור ועוד למען תושבי קריית שמונה וצעיריה.

 

דברים שברצוני לקדם

בכוונתי לתת את הדעת על כל נושא הצעירים בעיר שנאלצים לערוק לישובים אחרים כדי למצוא פרנסה, דיור, תרבות, פנאי ועוד.. כמי שבעצמו נאלץ לצאת ללמוד ולעבוד מחוץ לעיר אני מכיר היטב את מצוקת הצעירים. אציע כינוס וועדה לחקירת גבולות והכנסות, כפתרון אופרטיבי לייצור הכנסות עצמאיות ולכיסוי הגירעון.

זהו מאבק אשר הוביל אותי מאז תחילת דרכי הפוליטית ובכוונתי להעלות את כל נושא חלוקת הקרקעות לראש סדר העדיפויות ולדרוש את מה שמגיע לתושבי קריית שמונה בזכות ולא בחסד.

עו"ד אביחי שטרן מחליף את ח"כ ד"ר יפעת שאשא-ביטון במועצה אחרי שנבחרה לכנסת בבחירות האחרונות.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad