היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אדריאן רוצט: "הפסד אחד זה לא מה שישבור אותנו"

 

הקשר המוכשר של עירוני קריית שמונה אומר כי ההפסד לעכו היה אומנם כואב אך מבהיר כי הם עם הפנים קדימה ומגיעים מוכנים ומרוכזים כדי לקחת את 3 הנקודות מול בני יהודה.

 

– איך היו התחושות בשבוע לאחר ההפסד הכואב לעכו?

"אין ספק שהיו תחושות לא נעימות וההפסד כאב מאד אבל זה חלק מהכדורגל ואנחנו כבר עם הפנים קדימה".

– בשני המחזורים האחרונים השגתם רק נקודה, זה משהו שאולי פגע לכם קצת בביטחון?

"לא, בדיוק ההפך זה רק נותן לנו מוטיבציה לעבוד יותר קשה ולחזור לאיפה שהיינו ולא לוותר בקלות, הביטחון שלנו לא ירד".

– המשחק האחרון שלכם לווה בהמון החמצות וגם משחק ההגנה לא תפקד, על מה רן עבד איתכם השבוע בכדי לתקן את זה?

"נגד עכו לא הלך לנו כלום, לא בהתקפה ולא בהגנה. רן עבד איתנו בעיקר על הצד המנטאלי כדי שנחזור לנצח וליכולת הטובה עם השערים, במהלך השבוע האחרון תרגלנו משחקונים פנימיים כששמנו דגש על הדיוק מול השער אני בטוח שיהיה בסדר".

– בכל זאת, בני יהודה משחק לא פשוט בכלל, מה צריך לעשות כדי להשאיר את ה3 נקודות בבית?

"נכון בני יהודה קבוצה טובה מאד עם סגל שחקנים איכותי ומאמן טוב, אבל הכל תלוי רק בנו, אנחנו צריכים לבוא מרוכזים ויותר מחויבים, יש לנו קבוצה טובה והפסד אחד זה לא מה שישבור אותנו, בעזרת הנעת כדור חכמה ומשמעת טקטית, נצליח להשאיר את ה3 נקודות בבית".

 

כפיר אדרי: "יש הרבה דריכות לקראת המשחק, נגיע מוכנים"

הקשר הוותיק של בני יהודה ואחד מעמודי התווך בקבוצה של קשטן מחמיא לקריית שמונה על הכדורגל היפה: "הם משחקים עם שמחת חיים, רואים מבחוץ עד כמה הם נהנים" אבל מצהיר שהם באים עם המון ביטחון ודריכות על מנת לקחת 3 נקודות וליצור רצף של ניצחונות.

 

 

– אתם מגיעים לאחר שניצחתם את סכנין, זה נותן לכם ביטחון לקראת המשחק מול קריית שמונה?

"כן, אין ספק בזה. כל ניצחון מלווה בהרגשה טובה ומעניק ביטחון, אבל אנחנו לא רוצים שיקרה מה שקרה לנו אחרי הניצחון על בית"ר, באנו נפוחים לעכו ונחלנו הפסד צורם, לכן עם הביטחון יש דריכות לקראת המשחק".

 

– מה שמאפיין אתכם השנה זה בעיקר חוסר יציבות, על מה קשטן עובד איתכם בכדי שתוכלו ליצור רצף?

"זה נכון שמתחילת העונה אנחנו לא יציבים והמטרה כרגע היא ליצור רצף של ניצחונות, יש לנו משחקים עם הרבה מאד דקות רדומות במהלך המשחק, אנחנו צריכים להגיע יותר מוכנים ולנצל כל דקה של משחק".

 

– בני יהודה כרגע במקום העשירי, תסכים איתי שזה לא תואם את האיכויות של השחקנים בקבוצה ולא זה המיקום שאליו אתם שואפים?

"בשלב כזה אנחנו לא מסתכלים על המיקום ורק רוצים לצבור נקודות, אומנם אנחנו במקום עשירי אבל זה רק 5 נקודות ממקום שני, לטווח הארוך ברור שאנחנו שואפים להיות יותר למעלה".

 

– קריית שמונה נמצאת במקום השני של הליגה אבל מגיעה לאחר הפסד, איזה סוג של משחק צפוי לנו?   
"אנחנו מגיעים לשחק נגד קבוצה שמגיע לה את כל המחמאות, קריית שמונה מציגה כדורגל טוב עם הרבה שמחת חיים, אם יש קבוצה בליגה שכיף לראות אותה משחקת זה הם, יש לשחקנים שם חדוות משחק והם נהנים מכל רגע רואים את זה מבחוץ, רן עושה שם עבודה מצוינת. נכון שהייתה להם מעידה קטנה מול עכו אבל זה לא אומר כלום. צפוי משחק לא קל, אין נוסחה לניצחון אבל כל אחד מאיתנו צריך לתת 100%".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad