היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אהרון קַרוב לָחיים

אהרון קרוב התפרסם כאשר יצא למבצע 'עופרת יצוקה' כמפקד בראש חייליו יום לאחר חופתו ונפצע באורח אנוש. הרופאים לא נתנו לו סיכוים גדולים לחיות אך בנסי נסים   אהרון התאושש כמעט לחלוטין, והגיע לשיחה מרתקת ומחשמלת בישיבתית.

מאות האנשים שגדשו את בית הכנסת במתמיד למדו מקרוב מהי אמונה ונחישות. את הערב פתח מנהל בית הספר איתן שטרסברג בהקראת קטע מספרו של אביו של אהרון, הרב זאב קרוב, המתאר את אות החיים הראשון שהתקבל מאהרון לאחר פציעתו האנושה והניתוחים הארוכים והמסובכים שעבר.

אהרון סיפר על הערב החשוב והיפה בחייו ערב חתונתו. היציאה אל הקרב כמה שעות אחריה והפציעה האנושה. אהרון הקדיש את רוב זמן השיחה בסיפור שיקומו המופלא והקשיים שהוא חווה בדרך.

מדבריו של אהרון: 'לכל אדם יש חצי כוס ריקה אבל צריך להסתכל על הדברים הטובים. כל הזמן רק רציתי שאשתי תכיר אותי כמו שהייתי לפני החתונה. כל אדם יכול לומר, מכאן אפשר רק להמשיך קדימה! כל בן אדם צריך לחשוב לעצמו איך הוא יכול לעזור לאחרים וזה מה שנותן כוח להמשיך'.

הערב היה מרתק ומשמעותי עבור הנוכחים.

במפגש השתתפו לצד התלמידים, הורים ומוזמנים רבים וסיכם אותו אחד התלמידים שאמר: "עם אחים כמו אהרון קרוב, אפשר לעשות הכל. הוא דוגמא ומופת לעם אליו אנחנו משתייכים", וזה בעצם אומר הכל.

אולי יעניין אותך

Bottom ad