היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אופל מרדכי מאוהבת במג"ב

אופל מרדכי מקריית שמונה, בת העיר, ולה שלוש אחיות, אחת חיילת משוחררת, ועוד שתיים תלמידות תיכון.

לפני מספר שבועות, עת שירתה ביהודה ושומרון, נקלעה לפיגוע שעשה מחבל בישוב הר אדר. הישוב נמצא בתחום פעילותה המבצעית אולם, היא לא תארה לעצמה שאחד הנפגעים יהיה בן דודה אור אריש ז"ל.

 

  • למה מג"ב?
    אופל: "התגייסתי למג"ב כי זה היה בדיוק אחרי הפיגוע של הדר כהן זיכרונה לברכה. היא נתנה לי את המוטיבציה לשרת בתור לוחמת לעשות שירות משמעותי, להיות חלק מחיל חזק שפועל, לוחמים ולוחמות ביחד".

 

  • היכן את משרתת?
    אופל: "אני מ"כית, משרתת בפלוגה י"ב רמאללה ששייכת למגב איו"ש. הר אדר הוא חלק מהגזרה שאני פועלת בה יחד עם הלוחמים שלי".

 

  • יש אירוע מיוחד שחווית. מה קרה?
    ביום הפיגוע בהר אדר, הצוות שלי הוקפץ לשם עוד לפני שידעתי שבן דוד שלי מעורב, ועוד לפני שהמשפחה שלי ידעה שזה הוא אני ידעתי לפניהם כי הייתי שם. זה היה אירוע קשה בו נהרג אור אריש ז"ל בן דודה.
    שבוע אחרי שחזרתי לפלוגה נכנסתי עם המ"פ שלי לכפר של המחבל ומסרנו למשפחה את צו ההריסה של הבית שלו. יותר מאוחר הפלוגה שלי השתתפה בהריסה של בית המחבל".

 

  • איזה אירוע השאיר עליך רושם מיוחד?
  • אופל: "מבצע מיוחד זה פינוי עמונה. היה קשה לעשות את ההפרדה בין הרגש למשימה, להבין שזאת המשימה שאנחנו צריכים לעשות למרות כל הרגישות".
  • – מה את ממליצה לחברותייך העומדות להתגייס?
    אופל: "אני תמיד ממליצה לכולן לעשות שירות משמעותי וקרבי, לצאת קצת מהקופסא של להיות תומך לחימה. בסופו של דבר זו חוויה לכל החיים. אתה לומד על עצמך המון, לצד זה שאתה באמת עושה עבודת קודש שזה להגן על אזרחי מדינת ישראל", אומרת אופל מרדכי מ"כית במג"ב בת קריית שמונה.

הרצל בן אשר

אולי יעניין אותך

Bottom ad