היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

"אורי אזולאי ז"ל הוא מודל לחיקוי עבור כל צעיר ישראלי"

לא יכול היה מועד מתאים יותר לקיומו של יום הספורט לזכר אחד מבניה הגיבורים של העיר, כמו הגושפנקא האומרת 'חברים, אתם עושים עבודה נפלאה. אהבת המולדת, זו לא מילה גסה. המשיכו בדרככם זו'.

כ-180 חניכים ומדריכיהם מקריית שמונה, חצור, מעלות, מגדל, צפת ושלומי, השתתפו השבוע ביום ספורט מחוזי לזכרו של אורי אזולאי ז"ל. את החניכים ליוו מלגאים, ש"ש ומכינסטים המתנדבים בקבוצות מכל אזור הצפון שנטלו חלק בפרויקט חשוב זה.

"אנו שמחים לקיים יום ספורט מיוחד לזכרו של אורי אזולאי ז"ל במקום בו הוא גדל והתחנך. כשמדברים על שירות משמעותי תוך שמירה על ערכים וכבוד הדדי, אורי סימל בדיוק את הדברים הללו שאנו רוצים להנחיל לדור הצעיר", כך אמר בפתיחת הטקס אלעד גולני מנהל מחוז צפון בעמותת אחרי, "האירוע יצר תחושת הצלחה ומסוגלות בקרב החניכים תוך הידוק הקשרים החברתיים בין הקבוצות במחוז".

האירוע התחיל במרוץ ניווט ברחבי העיר קריית שמונה תוך ביצוע משימות המשלבות את התושבים עצמם ואת העסקים הנמצאים בנקודות השונות. בכל נקודה אליה הגיעו החניכים קיבלו אותם תושבי העיר בחיוך גדול ושיתוף פעולה מלא.

בסוף החלק הראשון התכנסו הקבוצות שוב במגרש הסינטטי העירוני  בקריית שמונה לביצוע תחנות ספורטיביות מאתגרות וזאת בליווי מוזיקה, כיבוד ואנרגיות מטורפות.

ראש העיר ניסים מלכה ציין את חשיבותו של האירוע לנוער בכלל ולנוער בקריית שמונה בפרט. עוד ציין ראש העיר כי אורי אזולאי ז"ל היה דמות ואישיות אהובה בעירנו וכי מבורכת היוזמה להנצחתו באירוע חינוכי וערכי זה.

ראש העיר: "אני פונה לצעירים שבינינו ואומר לכם אתם העתיד שלנו. המשיכו לעסוק בספורט, המשיכו ללמוד כהלכה והמשיכו להתגייס לצה"ל וליחידות הקרביות. במותו הפך אורי אזולאי לבן של כולנו, גם בקרב אלו שלא הכירו אותו ונחשפו לדמותו רק לאחר מותו".

רונן אזולאי אחיו של אורי: "זו גאווה גדולה לראות את ההירתמות העירונית לזכרו של אחיו ואת הרצינות והלהט של הצעירים באירוע".

את האירוע כיבדו בנוכחותם משפחת אזולאי, ראש העיר ניסים מלכה, מנכ"ל רשת המתנ"סים אלעד קוז'יקרו, מתנדבים ממועצת הנוער, שותפים מבנק לאומי סניף קריית שמונה וסניף צפת ועוד רבים וטובים.

משפחתו של אורי ז"ל נחלה אכזבה ומרירות כאשר המרוץ המסורתי לזכרו של בנם לא התקיים השנה ושבר מסורת של שנים.

נחמת-מה ראו במשפחת אזולאי בקיום היום המיוחד עם האנשים הנפלאים לזכרו של בנם רס"ן אורי.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad