היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אור בקצה הלכלוך

 

 

העירייה יצאה השבוע בהודעה דרמטית לעיתונות בזו הלשון: "לכלכת? שילמת!!!". עוד נכתב בהודעה "עיריית קריית שמונה נלחמת נגד מפרי החוק המלכלכים את העיר" וצרפה תמונה ממקום 'הפשעי' ואפילו צילום של הדוח שקיבל האזרח הסורר.

נתחיל בנימה חיובית ומפרגנת ונאמר כל הכבוד ו"בוקר טוב אליהו" על ההחלטה להתחיל ולטפל ב'אסון הלאומי' של קריית שמונה, הלכלוך על כל ענפיו וצורותיו.

אכן, פעולה מבורכת של העירייה, אבל מיד עולה השאלה, מעבר לשאלה 'למה רק עכשיו', מדוע אם כבר יש החלטה לטפל במלכלכים אז מתחילים בחלק הקל של העבודה? מדוע עיריית קריית שמונה אינה מתייחסת לבעיית הלכלוך כפי שרוב התושבים סובלים ממנה זה שנים?

רבותי היקרים, מדוע הפקחים אינם רושמים דוחות לשורה ארוכה של עבריינים בהם: בעלי כלבים שהפכו את המדרכות לבית שימוש גדול לצואת הכלבים בכל רחבי העיר, עבריינים השופכים פסולת בניין בכל מקום, עבריינים המשליכים אשפה ברשות הרבים ובמקומות ציבוריים ועוד כהנה וכהנה שכל קורא יכול להוסיף לרשימה.

אין בדברים כדי להרפות ידיים, ההיפך הוא הנכון, רק שתמשיכו ותתמידו בפעולות האכיפה ולא תסתפקו ב'לחפש את המטבע מתחת לפנס (לאשפתון)'.

ובאשר לאירוע המדובר. צוות הפיקוח העירוני שהבחין בשקיות אשפה ליד אשפתון בשכונת פלדמן, פתח את שקיות האשפה וגילה מסמכים אישיים של אחד התושבים המתגוררים בשכונה. בו במקום הוחלט לקנוס את התושב ב-475 שקלים ולהגיש נגדו כתב אישום.

מהעירייה נמסר כי פעולות האכיפה נגד מפירי חוק ונגד אנשים שהורסים את איכות החיים בעיר יימשכו ביתר שאת.

בשבועות האחרונים פרסמה עיריית קריית שמונה מספר אזהרות בנוגע לפעולת אכיפה שהיא מתכוונת לבצע נגד תושבים שמפרים חוק וזורקים אשפה במקומות אסורים.

השבוע כבר חולקו עשרות דו"חות לתושבים בגין זריקת אשפה ולכלוך במקומות אסורים.

בעיר מוצבים אשפתונים רבים ברחובות העיר ובגני משחקים ברחבי העיר.

האשפתונים מיועדים לפסולת קלה כמו שקיות חטיפים, בדלי סיגריות, אריזות של חפיסות ממתקים וכדומה, אך בשום אופן לא לזריקת שקיות אשפה, טיטולים, שאריות מזון וכו'.

בשכונת פלדמן הוצבו שני אשפתונים. לאחר שהדיירים התלוננו לפני כשנה על כך שתושבי השכונה מניחים שקיות אשפה גדולות ליד אחד האשפתונים הוחלט להסירו כדי להפסיק את התופעה הלא מכובדת ועל מנת למנוע מהשכונה להפוך למזבלה, על כל המשתמע מכך.

האשפתון בשכונה מוצב 100 מ' לפני מתחם פחי האשפה של השכונה, אך יש מי שמתעצל ללכת עד פחי האשפה ומעדיף לשפוך את האשפה באשפתון ובכך להפוך את המקום למפגע תברואתי ולסכנה לילדי השכונה, בעיקר הילדים הקטנים שמשחקים במקום מלוכלך.

לאחר שהשבוע החליט אחד התושבים להניח בתוך האשפתון ומסביב לו שקיות אשפה, הגיע צוות הפיקוח העירוני למקום, פתח את שקיות האשפה וגילה מסמכים אישיים של אחד התושבים המתגוררים בשכונה. הוחלט לקנוס את התושב ב-475 שקלים ולהגיש נגדו כתב אישום.

מהעירייה נמסר כי פעולות האכיפה נגד מפירי חוק ונגד אנשים שהורסים את איכות החיים בעיר יימשכו ביתר שאת.

בתמונה: שקיות האשפה שהניחו תושבים בתוך ומסביב לאשפתון.

מצ"ב העתק הדו"ח שניתן לתושב.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad