היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אור ירוק אור לחיים חותמים על אמנה

. כמו כן, החתימו המתנדבים את התלמידים על אמנה מיוחדת בה הם מתחייבים להקפיד ולשמור על מספר כללים הנוגעים לבטיחות בדרכים.

באמנה, התחייבו התלמידים לחצות נכון את הכביש, לתת יד למבוגר, לחצות את הכביש רק במעבר חצייה וברמזור ירוק וכן לציית למשמרות הזה"ב. בנוסף התחייבו התלמידים באמנה לחגור חגורת בטיחות בכל נסיעה וכן לרדת מכלי הרכב במקום המיועד לעצירה ותמיד בצד המדרכה. לבסוף הבטיחו התלמידים לחבוש קסדה בכל רכיבה על אופניים, קורקינט או גלגיליות.

ישראל נמצאת במקום הראשון מבין המדינות המתקדמות בשנים האחרונות, באחוז הילדים ההרוגים כתוצאה מתאונות דרכים. מדי קיץ נהרגים בממוצע 22 ילדים ובני נוער כאשר בחודש אוגוסט נפגעים בממוצע כ-700 ילדים ובני נוער – החודש שבו נפגעים הכי הרבה ילדים בשנה. כך עולה מנתוני אור ירוק המבוססים על נתוני הלמ"ס.כ- 2000 ילדים ובני נוער (גילאי 0-19) נפגעים מדי שנה בחודשי הקיץ (יוני, יולי, אוגוסט).

 

עמותת אור ירוק: "אחוז הילדים הנפגעים בתאונות דרכים בחודשי הקיץ עולה באופן משמעותי בעיקר מפני שהילדים לא נמצאים במסגרת מסודרת ורבים מהם מסתובבים ברחובות, בפארקים או נוסעים עם המשפחה לטיול. לכן, יש להקפיד לחגור חגורת בטיחות בכל נסיעה, אפילו הקצרה ביותר ולחצות את הכביש על פי כל כללי הזהירות. כמו כן יש להקפיד לחבוש קסדה בעת רכיבה על אופניים ולענוד מחזירי אור ברכיבה או בהליכה בשעות החשיכה".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad