היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אושר תקציב העירייה לשנת 2015 154,127,000ש"ח

מועצת העיר קריית שמונה אישרה השבוע את תקציב העירייה לשנת 2015 שיעמוד על כ- 154 מיליון שקלים. צד ההכנסות יעמוד התקציב על כ-149 מיליון שקלים.

בסיסה של הצעת התקציב והעקרונות שהנחו את קביעת התקציב היו בראש ובראשונה המשך ההשקעה בתחום החינוך (לתקציב החינוך נוספו השנה כמיליון שקלים נוספים), טיפוח חזות העיר והמשך שיפור רמת השירות לתושב.

תקציב העירייה נותן דגש לשיפור, חידוש ובנייה של תשתיות. הועמד לכך תקציב של כ 50 מלש"ח, אשר יופנה לשיפור כבישים ומדרכות, הקמת מתקני משחקים מרכזיים (לדוגמת פארק המצודות), שיפוץ ובנייה בבתי הספר היסודיים והתיכוניים (מופנה לכך תקציב של כ 30 מליון ש"ח), מדרכות וכבישים, מתקן דשא סינתטי, הקמת מערך דיגיטלי לתקשורת, וחיזוק הקשר בין התושב לרשות ועוד.

ראש העיר הרב ניסים מלכה הודה בישיבת המועצה ליו"ר ועדת הכספים וחבר המועצה אשר פיניאן, לחברי הוועדה שגיבשו את התקציב ולגזבר העירייה בני קונפורטי על הדיונים הרבים שקיימו בשעות לא שגרתיות כדי להכין את הצעת התקציב לשנת 2015.

 

ראש העיר: "במסגרת תקציב 2015 יינתן מענה הולם לבעיית הניקיון בעיר, לשיפור חזות העיר, שדרוג התשתיות ובעיקר שיפור מצב הכבישים בקריית שמונה. אני מתכוון לקחת באופן אישי את הטיפול בנושא התשתיות כדי שהדברים יבוצעו לשביעות רצון התושבים", אמר ראש העיר.

גזבר העירייה בני קונפורטי אמר: "יש להדגיש כי למרות הקושי הרב באיזון התקציב לאור העלייה החדה בעלויות השירותים השונים, הצלחנו בשיתוף מנהלי האגפים והמחלקות בעירייה לבנות תקציב שיענה על הצרכים העירוניים ויעניק שירות טוב יותר מבעבר לתושבי העיר".

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad