היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אות אומ"ץ היוקרתי להוספיס גליל עליון

אות אומ"ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי, בתחום הרפואה, מוענק כהוקרה לרופאים, ארגונים ואנשי מדע הפועלים למען הקהילה. בטקס חגיגי שנערך במוזיאון ארץ ישראל, הוענק האות להוספיס גליל עליון.

הטקס התקיים במעמד סגן שר הבריאות צחי הנגבי וד"ר משה סנה, שר הבריאות לשעבר ויו"ר ועדת אות אומ"ץ בתחום המדע והרפואה. ההוספיס קיבל את האות "על טיפול רפואי מקצועי ואנושי מסור סביב לשעון בחולים במחלה ממארת מתקדמת, ועל סיוע חיוני לבני משפחותיהם…". שרוליק קנול, מנהל ההוספיס, מציין כי "הענקת האות מציבה את ההוספיס בשורה אחת עם גדולי העוסקים בתחום הרפואה למען הקהילה. פעילות ברוכה זו מתאפשרת הודות לתרומתם הבלתי נלאית והבלתי פוסקת של אנשי הצוות המיומן המרכיבים את ההוספיס, העושים מעל ומעבר למען רווחת המטופלים ובני משפחותיהם".

הוספיס גליל עליון מספק את שירותיו בבית המטופל ללא תמורה. השירותים כוללים הקלה על תסמיני המחלה ומתן תמיכה למטופל ובני משפחתו תוך כדי שיפור איכות חייהם על ידי התמודדות עם הבעיות הרבות הקשורות למחלות מסכנות חיים.

עמותת הוספיס גליל עליון הוקמה בשנת 1994 על ידי פרופסור ננסי קרוליין ז"ל, במטרה להעניק טיפול תומך באיכות הגבוהה ביותר האפשרית לחולים במחלות מסכנות חיים. גישת ההוספיס מאפשרת למטופל סביבת חיים תומכת תוך שמירה על כבוד המטופל ומשפחתו, במיוחד בשלבים האחרונים של חייו. השרות ניתן על ידי צוות מקצועי ומיומן, המסייע למטופל ומשפחתו בהיבטים הפיזיים, הנפשיים, הרוחניים והחברתיים של ההתמודדות עם מחלה מסכנת חיים.

הענקת האות מציבה את ההוספיס לצד רשימה מפוארת של גופים ואנשים שזכו להוקרה על פועלם בתחום הרפואה: פרופ' יורם כהן הקים ופיתח את המכון האונקולוגי בבי"ח סורוקה. עסק בהוראה אקדמית ובמחקר. פרופ' ריאד אגבאריה, מנהל בית ספר לרוקחות באונ' בן גוריון. יליד אום אל פחם. תרם רבות לקידום אוכלוסיות בקרב המיעוטים ולהקמת דור חדש של רופאים ורוקחים בני המגזר הבדואי. ארגון "הצל ליבו של ילד", מפעל הומניטרי בין לאומי שבסיסו בישראל והוא פועל לביצוע ניתוחי לב מצילי חיים בילדים ממדינות מתפתחות. קמ"ג, הקריה למחקר גרעיני, שנחלצה לפרויקט חונכות בירוחם. פרופ' אייל גור, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית באיכילוב ומומחה בינלאומי במיקרוכירורגיה, ואחרי

אולי יעניין אותך

Bottom ad