היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אזרחות כבוד של קריית שמונה לגדעון סער

אחת מן ההחלטות היותר משמעותיות היו העברת תקציב מיוחד בן שישה מיליון שקלים לטובת המתנ"סים יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת הספורט לימור ליבנת.

כזכור, המתנ"סים נקלעו למשבר חריף שהביא להשבתת הפעילות ופיטורי עובדים ורק תקציב מיוחד יכול היה להציל את המתנ"סים מקריסה. כאן המקום גם להזכיר את נוחי דנקנר ותרומתו למימוש המהלך.

השבוע בתיאטרון מראה התכנסו כמאתיים מתושבי העיר והאזור ובמעמד חגיגי העניק ראש העיר הרב ניסים מלכה את "אזרחות הכבוד" לתושב החדש, גדעון סער.

סער הרגיש בבית, תרתי משמע, ומעבר לחיבוקים הפוליטיים וגיפופי החיבה הנדרשים הוא נעטף בקהל שאוהב ומחבב אותו, דבר שאינו ברור מאליו.

ראש העיר הרב ניסים מלכה שהשתדל להרעיף על האורח דברי שבח והלל, מבלי שיהיה חשוד בחנפנות, נימק בעובדות ונעשים את ההחלטה להעניק לשר סער את אזרחות הכבוד.

ראש העיר: "העובדה כי דווקא ימים ספורים לפני עזיבתך את הממשלה ופרישתך מהחיים הפוליטיים אנחנו מעניקים לך אזרחות הכבוד של העיר קריית שמונה, מלמדת כי אנו עושים זאת לא בכדי להתחנף או לקבל ממך דבר, אלא כדי לעשות צדק ולהעניק לך את הכבוד שבאמת מגיע לך, על כל מה שעשית למעננו ועל פועלך החשוב למען שיפור איכות החיים בקריית שמונה,- בעיקר למען קידום החינוך והתרבות בעירנו".

ראש העיר הוסיף: "בזכות פועלך ובזכות תמיכתך אני יכול לבשר לך אדוני השר, כי המתנ"סים בקריית שמונה לא רק שנפתחו מחדש וחזרו לפעילות סדירה ושוטפת, אלא פעילות התרבות והפנאי בעיר התעצמה וכיום נהנים ילדי ותושבי קריית שמונה מחוגים ופעילויות תרבות מגוונים ורבים".

 

ראש העיר התייחס בדבריו גם להחלטתו של השר סער לפרוש בשבוע הבא מהחיים הפוליטיים ואמר: "לצערי בחרת, דווקא בעיצומה של העשייה, לפרוש לעת עתה מהחיים הפוליטיים. אנחנו מצטערים מאוד על החלטתך אך בהחלט מכבדים אותה. אנחנו מקווים כי מדובר רק בפסק זמן קצר".

מארגני הטקס הפתיעו את השר ואת ראש העיר כאשר הקרינו על גבי מסך ענק קליפ שצולם לפני 3 שנים ובו השר סער וראש העיר מצטרפים לאחד מאימוני ילדי בית הספר לכדורגל של עירוני קריית שמונה ומשחקים עם הילדים כדורגל.

השר סער התרגש מאוד מהטקס ומקבלת הפנים החמה לה זכה מראש העיר, סגני ראש העיר ותושבי קריית שמונה ובמיוחד מקבלת הפנים המסורתית של מקבלי אזרחות כבוד כאשר רב העיר שלום לוי קיבל את סער בחלה ומלח.

"אני שמח תמיד להגיע לקריית שמונה. קריית שמונה זו לא עוד עיר. קריית שמונה היא סמל וכך ראיתי אותה כל השנים ולכן התמקדתי בלסייע לעיר ולתושביה. בכל תפקידיי בעבר תמיד דאגתי לטפל באופן מיוחד בקריית שמונה ואני מבטיח כי גם בעתיד, בכל מקום אשר אהיה אמשיך לדאוג לאינטרסים של קריית שמונה. כעת כשאני גם אזרח העיר יש לי אחריות רבה יותר להמשיך ולסייע לכם בכל מה שאוכל".

בטקס הופיעה להקת הזמר העירונית "פרחי קריית שמונה" בניהולה של אולגה לוי.

 

 

ראש העיר הרב ניסים מלכה וסגניו מעניקים את אזרחות הכבוד לשר הפנים גדעון סער. צילום: אלי חזן.

אולי יעניין אותך

Bottom ad