היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אז מה יש לעשות כאן? המון

הכל החל כאשר דודה רחל התארחה בחג השבועות האחרון אצל אחייניתה דנית ווינשטוק בקיבוץ מעין ברוך. "חיפשנו מה לעשות בחג, הסתובבתי בהמון אתרי אינטרנט בשביל לאסוף את המידע, שאלתי חברים, וזה היה מאוד קשה. המידע היה מפוזר ולא ממוקד ולא מצאתי משהו שריכז את המידע בצורה ידידותית לנוחיות הגולשים". זה היה הזרז ליישום חברתי חדש, חינמי, באמצעותו יכולים מחזיקי סמרטפון לקבל מידע על כל הבילויים והאטרקציות בגליל העליון הוא… דודה רחל.

מספרת דנית: בשבוע שלאחר מכן צירוף מקרים הפגיש אותי עם אחד מיוצרי האפליקציה, יוסי כהן, ומכאן החלה עבודה משותפת על אפליקציית boardzz, וזו חובקת עולם. המפתחים הם שלושה ישראלים שאחד מהם מתגורר באנגליה. לחברה יש משקיע אנגלי שהשקיע במיזם, בעיצוב ובפיתוח האפליקציה והן בהפצת ובשיווק האפליקציה, שישה משווקים אותה באזור הגליל העליון כשהמטרה היא שהאפליקציה תהיה פופולארית ושימושית בכל העולם.

 

אז מה יש בה באפליקציה החדשה?

היישום ניתן להורדה לסלולארי בלא תשלום, וכל אחד יכול להעלות בו הודעות, תמונות וסרטים, ולעדכן תיירים (וגם מקומיים) על כל הדברים שקורים פה, וכמובן לאתר מידע והמלצות על מה ששווה לעשות, לראות, לבלות ולקנות בגליל העליון, כמו טיולים מיוחדים, מקומות שפתוחים עד מאוחר, תצפיות על העמק, ירידי יד שניה, פסטיבלים, סדנאות, מסעדות, בארים, פעילויות-אקסטרים, אקשן לילדים ועוד.

ההודעות משמשות כמו "לוחות מודעות" מבוססי מקום, ומסודרות לפי מיקום גיאוגרפי מהקרוב לרחוק בנקודה בה אני נמצא (עם אפשרות למיון לפי קטגוריה ספציפית).

אנו מחלקים גלויות לתיירים ולמקומות מתויירים שיכולים לעזור בחלוקת הגלויות. תולים פלאיירים, שלטי חוצות ומפיצים את האפליקציה ברשתות חברתיות. כמובן שבסוף היום אנו מוודאים שלא נותרו שאריות על הרצפה.

בינתיים יש המון התלהבות (והתחברויות לאפליקציה) מצד התיירים, וגם מצד נותני שירות לתיירים, מה שחוסך להם המון תשאולים של "מה יש לעשות באזור". כבר לא צריך לשאול אף אחד. רק להתחבר, לראות, לדעת, לנווט, לשתף ולצאת ליהנות.

 

למה דווקא בגליל העליון?

ההוגים התחילו עם הפיילוט דווקא בגליל העליון לאחר שבדקו, שאלו וסקרו וגילו שבאזור שלנו יש תיירות עצומה אולם השאלה הכי רווחת היא "מה יש לעשות כאן??", ולא חסר מה לעשות בגליל העליון, אולם כן חסר מקום אחד שירכז את כל המידע ויספר לציבור מה הן האפשרויות, איפה ומתי פתוח, איזה מקומות חדשים נפתחו לאחרונה, ייתן המלצות ועוד.

היופי באפליקציה זה שיש בו פן חברתי, שכל אחד יכול לעלות לוחות חדשים ולהגיב על קיימים בהודעות, וכך מידע "מפה לאוזן" מועבר בצורה כיפית, מסודרת ונגישה לכולם.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad