היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אין התקדמות בכוונת משרד הבריאות לסגור את חדר המיון הקדמי

ראש העיר נפגש עם נציגי משרד הבריאות, בהם רופאת המחוז ד"ר מיכל כהן-דר ורופא נפת צפת ד"ר חיים רוטברט והבהיר כי מבחינתנו לא קיימת אפשרות שהשירות החיוני שניתן לתושבי העיר ייפסק או יועבר לקופות החולים. "אני מתנגד להפיכת חדר המיון שמשרת את תושבי הגליל העליון, חיילי צה"ל והנופשים הרבים שמגיעים לגליל למוקד לילה. לא אתן לכך יד. קופות החולים לא מסוגלות מבחינת כ"א להעניק את השירות שניתן בחדר המיון ומה שיקרה הוא שגם תושבים שזקוקים לרופא ביום-יום לדברים שבשגרה לא יוכלו לקבל שירות מהיר וזמין בשל עומס המטופלים שיופנו לקבלת טיפול במרפאות במקום בחדר המיון", אמר ראש העיר ניסים מלכה.

"אני דורש להמשיך את הענקת הטיפול הרפואי בחדר המיון 24 שעות ביממה ולשפר את השירות הרפואי על ידי הכנסת רופאים מומחים וצוותים נוספים כדי שתושבי קריית שמונה והגליל יקבלו טיפול רפואי הולם ולא יצטרכו להתפנות על כל דבר קטן לבית החולים בצפת", אמר ראש העיר.

גם חלק מנציגי קופות החולים חיזקו את דברי ראש העיר וביקשו להמשיך להפעיל את חדר המיון הקדמי.

הרופאה המחוזית אמרה שגם אם יוחלט להמשיך להפעיל את המוקד 24 שעות ביממה רק משרד הבריאות יחליט מי ואיזה חברה יפעילו את חדר המיון. ראש העיר הסכים לכך.

יש לחזור ולהזכיר לכל, כי סוגיית חדר המיון הקדמי היא בנפשנו. די לראות מה קורה בחלק מהישובים במדינת ישראל בהם סגרו שירות רפואי אחד ולא דאגו לתחליף ראוי ורציני, כדי לא לוותר על המטרה, שיהיה בקריית שמונה שירות רפואי משובח וזמין, לא רק אחרי שועדת חקירה תקבע זאת כתוצאה מהחלטה לסגור עכשיו את חדר המיון הנוכחי.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad