היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אירוע סיום השנה של היחידה לקשרי אקדמיה-קהילה

כמו כן, זכו בתעודת הצטיינות חמישה מפעלים ומעסיקים מהאיזור:  מלנוקס, bmc, galilcs, אופטיקה שמיר, טרמו פישר סיינטיפיק, אשר פועלים יחד עם המכללה בתכניות תעסוקה מגוונות וקולטים סטודנטים ובוגרי מכללה לעבודה.

לדברי מנהלת היחידה לקשרי אקדמיה קהילה במכללה, שולי ספיר: "היחידה פועלת במרץ רב לאורך כל השנה ומייצרת קשרים חברתיים, מקצועיים, ערכיים, קשרי גומלין וקשרי תעסוקה עם כלל תושבי הישובים באצבע הגליל. יישובי הגליל זוכים לקבל קבוצת סטודנטים צעירה, איכותית, פעילה ויוזמת, אשר משפיעה באופן משמעותי על התפתחות האזור. בתמורה זוכים הסטודנטים לשיתוף פעולה באירוח חם ולבבי ובשילוב במסגרות השונות.

פעילות הסטודנטים, המשולבים בארגונים, בעמותות, בבתי הנוער, בבית הקשיש, במתנ"סים, בבתי ספר ואצל מגוון מעסיקים, תורמת לאיכות שרותי הרווחה באזור מחד ומאידך גם הסטודנטים יוצאים נשכרים מפעילות חשובה זו. הסטודנטים זוכים להתנסות מעשית משמעותית, החשובה להמשך חייהם המקצועיים ולבניית הקריירה העתידית שלהם ובנוסף הפעילות תורמת לחוויית השייכות שלהם לאזור ולתחושת הסיפוק המלווה את עשייתם החברתית".

האירוע נחתם בהצגה "באמהרית זה נשמע יותר טוב" של השחקן יוסי וואסה, שתיאר את עלייתם של בני העדה האתיופית לישראל והשתלבותם בחברה הישראלית.  המכללה האקדמית תל-חי מברכת את הסטודנטים המצטיינים ורואה בהם גאווה גדולה למכללה ולאזור.

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad