היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

איתוראן: ההכנות לעונה הבאה בעיצומן

בעוד כשלושה שבועות תפתח האלופה עירוני איתוראן קריית שמונה את האימונים לעונת 2012/13, השחקנים שבינתיים מנצלים את חופשת הפגרה כבר קיבלו תוכנית אימונים אישית לכל אחד אותה ערך מאמן הכושר ערן שאדו וזאת על מנת שהם יגיעו ברמת מוכנות סבירה לתחילת האימונים.

מעבר לכך מאמן הקבוצה גילי לנדאו יגיע השבוע לראשונה לקריית שמונה לפגישת עבודה והמשך ההכנות לעונה הבאה.

למרות הרצון של קריית שמונה לראות את החלוץ ניקולאס פלצ'וק לובש את המדים הכחולים נראה כי עדיין הצדדים לא מצליחים להגיע להסכמה בנושא השכר והמו"מ עדיין נמשך, למרות הפערים במועדון מאמינים כי לבסוף הצדדים יצליחו להגיע לעמק השווה ופלצ'וק יצטרף לקבוצה בעונה הבאה.

גם בגזרתו של החלוץ אחמד עבאד עדיין לא נרשמה התפתחות, אצל האלופה מנסים לנהל מגעים לרכישת כרטיסו של השחקן אז נתקלים בחוסר מענה, מכיוון שעד עכשיו התנהלו בקבוצה מול המפרק של אחי נצרת מוטי נבון אך האחרון עזב את תפקידו, בק"ש ניסו לדבר עם אחמד חילו שממלא את מקומו של נבון אך בעקבות ההתפתחות חקירת משחקה של הקבוצה מול בני לוד חילו נמצא במעצר וקריית שמונה נותרה ללא כתובת לניהול המו"מ. ראוי לציין שבמועדון הצפוני מעריכים מאד את החלוץ ורוצים לראות אותו ממשיך בקבוצה וגם מצד החלוץ ישנו רצון להישאר אך כמו שזה נראה כרגע הדברים נקלעו למבוי סתום.

אולי יעניין אותך

Bottom ad