היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

איתן טיבי: "ק"ש נמצאת בתהליך בנייה מדהים ואני שמח על ההזדמנות להיות שותף לו"

 

במועדון מקווים שהוא יהיה חיזוק משמעותי לקבוצה ומהצד השני טיבי מספר על כך שהחזרה לארץ הייתה צעד מתבקש עבורו וכל רגע בצפון גורם לו להיות שלם יותר עם ההחלטה להגיע לק"ש. למקרה ששאלתם הוא מתאקלם מצוין, תוך שהוא מופתע לטובה מהסדר הניהולי, המקצועיות והאווירה הטובה במועדון: "הייתי בלא מעט קבוצות, עוד לא ראיתי תשוקה למשחק כמו שיש לשחקנים פה" יחד עם זאת לבלם אין ספק שרק בעזרת עבודה קשה הוא יוכל להתברג בהרכב של רב"ש. בעבר אגב הספיק השחקן ללבוש את המדים הצהובים של בית"ר ירושלים, הכח עמידר רמת גן והפועל רעננה.

 

– איך הייתה הנחיתה בארץ, התחלת כבר להתאקלם בצפון? "הכל עבר מצוין, יש בקריית שמונה אנשים מאד טובים ככלל ובמועדון בפרט, כולם עוזרים לי מאד, הייתה לי קבלת פנים חמה. החבר'ה בקבוצה דואגים ללא הפסקה".

– מה הרושם הראשוני שקיבלת על המועדון?          
  
"בסה"כ היו לי פה רק מספר אימונים אבל עדיין אני מאד מרוצה מהמקום אליו הגעתי. הכל פה מסודר ומנוהל בצורה מופתית מהדברים הכי קטנים עד לדברים הגדולים, לשחקן זה אחד הדברים היותר חשובים השקט שהמועדון משרה מסביב".

– מה הביא אותך להחלטה לחזור מבלגיה ולחתום דווקא בק"ש?                                                                            
"לפני שהגעתי התייעצתי עם הרבה אנשים ושמעתי רק דברים טובים, כל מי שדיברתי איתו נתן לי המלצות חמות על המקום, לפי דעתי היום המועדון פה נחשב לאחד הגדולים בארץ, לא סתם הקבוצה נמצאת במקום שהיא".

– ובכל זאת אחרי חצי שנה שהיית באירופה אתה מחליט לחזור לארץ, באיזשהו מקום אתה לא חושב שזה צעד אחורה בקריירה או כישלון?                                                      
"ממש לא. לחתום בקריית שמונה היה עבורי צעד מתבקש וחשוב. הייתי בבלגיה חצי שנה ומתוך 20 משחקים שיחקתי 10, ככה שזה לא דבר של מה בכך. למדתי שם המון והתחשלתי. יש שיגידו שאולי מדובר בכישלון אבל מבחינתי זה לא נכון. לי היה חשוב להיות שלם עם עצמי וליהנות מהכדורגל ברגע שלא היה לי את זה שם כבר הייתי חייב לעזוב. זה מהלך חיוני עבורי שרק עשה לי טוב".

– חתמת במועדון ל-5.5 שנים, אתה באמת רואה את עצמך נשאר פה לטווח הארוך?                                              
"הכדורגל זה דבר מאד נזיל, אני לא יכול לדעת מה יהיה בטווח הארוך, אבל ק"ש זה לא עוד מועדון בארץ. יש פה תהליך של בנייה מדהים ואני שמח על ההזדמנות להיות שותף לזה".

– לפני שחזרת לארץ הכרת קצת את ק"ש העונה?                   
"הייתה לי בבלגיה טלוויזיה ישראלית כך שיכולתי לראות את הקבוצה, זה גם היה אחד המרכיבים בהחלטה שלי לבוא לפה. נהניתי לראות את המשחקים של ק"ש, היה אפשר לראות את ההנאה של השחקנים פה בכל רגע על המגרש. החוויה שפשוט רואים שהם עוברים בכל רגע על כר הדשא, זה דבר שאין בהרבה קבוצות בארץ. בד"כ אם לשחקן אין רעב היכולת שלו אוטומטית יורדת, פה יש תשוקה מאד גדולה לכדורגל החבר'ה פה מאד מגובשים וזה משהו שמאד אהבתי".

– מה המטרות שלך באופן אישי ועם ק"ש כקבוצה?        
"כמובן שהמטרה היא לסיים בפלייאוף העליון בין 3 הראשונות אני יודע שזה נשמע אולי הזוי אבל זה מצב בהחלט ריאלי ואני מאמין שהוא יקרה. מעבר לכך ההתקדמות האישית שלי תהיה יחד עם הקבוצה, אני מקווה שאוכל להביא את היכולת שלי לידי ביטוי כדי באמת לתרום למועדון הזה כמה שיותר".

– התפקיד שלך הוא בלם, כרגע יש בקבוצה את סאלח ויניב שכבר שנים משחקים ביחד בתיאום מושלם והם העוגן של ההגנה, אתה לא חושש שלא תקבל מספיק דקות להוכיח את עצמך?                                                                             
 
"בכל מקום שיש בו תחרות בריאה על ההרכב זה מצוין. סאלח ויניב הם בלמים מצוינים ואני יכול ללמוד מהניסיון שלהם המון. מהצד שלי תהיה רק עבודה קשה והשקעה כדי להוכיח את עצמי ובסופו של דבר רק רן מקבל את ההחלטות מה הכי טוב לקבוצה באותו משחק".

– ק"ש זאת תחנת מעבר, תרצה לצאת שוב לאירופה?      
"
כרגע הראש שלי מרוכז ב100% רק בקריית שמונה, אני חושב איך אני אוכל להוסיף לקבוצה ולתרום, בטווח הארוך כמובן שארצה לצאת לאירופה".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad