היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אלעד גבאי: "מאמין שבארץ אנחנו נצליח לעבור אותם"

"רק שההחמצות האלה אתמול לא יגרמו לנו להצטער יתר על המידה", זה היה המשפט העיקרי שנשמע מפי שחקניה של קריית שמונה שעשתה אמש היסטוריה כאשר לראשונה בתולדות המועדון הצפוני שיחקה במסגרת מוקדמות ליגת האלופות מול ז'לינה אלופת סלובקיה שגברה על האלופה הישראלית בתוצאה 1:0.

ברוב שלבי המשחק זה דווקא היה נראה כי קריית שמונה תמשיך להפתיע ותצליח להשיג ניצחון, הקבוצה של גילי לנדאו שהגיעה מאד מוכנה למשחק, שלטה במרבית 90 הדקות ואף החמיצה מספר לא מבוטל של הזדמנויות מול השער של הסלובקים. בדקה ה-80 שרק שופט המשחק לפנדל שלא היה ולא נברא לאחר גלישה נקייה של אלעד גבאי, אך דני עמוס המצוין עצר, לא עברה דקה וכדור קרן של ז'לינה עשה את דרכו לרשת של הכחולים, וזהו השער שקבע בעצם את תוצאת המשחק.

אין ספק שקריית שמונה ראויה למרב המחמאות על העמידה המצוינת, אך דווקא בדקות האחרונות של המשחק גילו הכחולים נאיביות וירדו מנוצחים. ביום שלישי הבא ייערך הגומלין בקריית אליעזר בו האלופה תצטרך להשיג ניצחון בהפרש של שני שערים על מנת להעפיל אוטומטית לשלב הבא או לחלופין ניצחון של 1:0 לקריית שמונה ישלח את הקבוצות להארכה ופנדלים. תיקו 1:1 למשל כבר ישלח את הכחולים לבית ואת הסלובקים לחגוג.

כעת בקבוצה חוששים בעיקר שההחמצות מול זל'ינה במשחק החוץ יעלו להם באי העפלה לשלב הבא, יותר מכל מקווים הכחולים כי ההגנה שלהם תוכיח את חוזקה מול ההתקפות של ז'לינה על מנת למנוע מהסלובקים להבקיע שער חוץ. בתוך כך מקווים במועדון הצפוני כי בקריית אליעזר ועם הדחיפה של האוהדים גם הניצול מצבים יהיה טוב יותר.

המגן הימני אלעד גבאי התייחס לתחושות לאחר ההפסד ואמר לעיתון "חדשות": "אנחנו מאוכזבים מאד מהתוצאה, שלטנו ברוב שלבי המשחק וגם הגענו למצבים שלנו. אני מאמין שבארץ בעזרת ה' נעשה את העבודה ונצליח לעבור אותם".

על היריבה ששיחקה מולם אמר המגן: "אני לא רוצה לצאת בהצהרות כאלה ואחרות, אנחנו מכבדים מאד את ז'לינה אבל אני חושב ששיחקנו כדורגל טוב, שלטנו, הנענו את הכדור והגענו למצבים שלנו. אני מאמין שבארץ זה גם יבוא לידי ביטוי בשערים".

בדיוק כמו כל חבריו לקבוצה גם החלוץ ברק בדש היה מאוכזב מאד: "יש תחושת פספוס ענקית, היינו שווים לפחות תיקו, חבל שמצב נייח הוא זה שהכריע את המשחק. אנחנו שווים גול בגומלין ואני בטוח שנשיג אותו".

החלוץ שמעון אבוחצירא אמר: "הם ניצלו את הכדורים החופשיים, אני מאמין שעם המשחק שלנו אנחנו נעד בארץ איך לפרוץ אותם ואני מקווה שגם נעבור אותם".

שחקן אחר אמר: "אנחנו יותר טובים מהם וזה ברור, בגלל זה כל כך חבל שלא הצלחנו לתרגם את זה לשערים, אני מקווה שבארץ היתרון שלנו יבוא לידי ביטוי, אסור לנו לתת להם להבקיע פה, אני מאמין שאם נבוא מרוכזים יותר נצליח לעבור שלב".

אולי יעניין אותך

Bottom ad