היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

"אם לא ננצח את רעננה, התיקו מול מכבי לא שווה"


בקריית שמונה ביקשו מהשחקנים להשאיר את המשחק מול מכבי מאחוריהם ולהתרכז כמובן במשוכה שמצפה להם מחר מול רעננה, בנוסף להכנות השגרתיות למשחק במועדון הצפוני עוקבים בעיקר אחר תחזיות מזג האוויר.

כזכור רק לפני כשבוע נדחה משחק הגביע בין ק"ש למכבי בעקבות גשמים בלתי פוסקים ומזג האוויר הסוער ששרר, שופט המשחק החליט שלא ניתן לקיים את המפגש בין השתיים בתנאים אלו ובקבוצה מקווים כי זה לא יחזור על עצמו בשנית. נכון לעכשיו עפ"י התחזיות בסופ"ש יהיה מזג האוויר הסוער אך על פי ההערכות ביום שבת בשעות הצהריים הסערה כבר תדעך, לכן במידה ולא ירדו כמויות גשמים קיצוניות מהרגיל המשחק אמור להתקיים כרגיל.

בפן המקצועי בקריית שמונה במהלך כל השבוע האחרון חזרו על משפט אחד ואמרו כי אם לא ינצחו את רעננה התיקו מול מכבי ת"א לא שווה כלום, הכחולים מקווים כמובן שמכבי תמעד והם יהיו שם עם היכולת לחזור למקום הראשון, לכן עבור שחקניו של בכר כל משחק כעת הוא מלחמת עולם ומשחק על עונה שלמה ועל המשכיות מאבק האליפות.

מהצד השני הפועל רעננה מגיעה למשחק לאחר ניצחון על מכבי נתניה ויכולת לא רעה כלל במחזורים האחרונים, הקבוצה של חיים סילבס נמצאת במקום ה-6 בטבלה כשהמטרה שלה כמובן היא לתקוע יתד בפלייאוף העליון ולכן היא לא מתכוונת לעשות לק"ש בכלל חיים קלים, תוסיפו לזה את הידיעה הרווחת שנים בעיר הצפונית שרעננה היא הנאחס הרשמי של הכחולים ותקבלו משחק רווי בדרמה ואתגר. 

גם הפעם איזי שירצקי מחליט לפרגן לאוהדים שלו ובהנהלת הקבוצה הודיעו כי הכניסה למשחק היא חינם בתקווה לראות ביציעים כמה שיותר אוהדים כחולים שידחפו את הקבוצה במשחק החשוב. 


אבוחצירא: "כסף לא משתווה לאהבה ומחויבות"

כמה ימים לאחר המשחק מול מכבי ת"א ובקריית שמונה עדיין הרגשות מעורבים. נראה שאם היו אומרים לשחקנים של בכר לפני המפגש שהם יסיימו אותו בתיקו הם היו קונים את התוצאה הזו, אך לאחר שהכחולים כבר הובילו 1:0 עד לדקה ה-85 ובייחוד לאחר שהיה מגיע להם פנדל ברור, אפשר לומר שהאכזבה לא קטנה. תוצאת התיקו השאירה את הפער ממכבי כפי שהיה כשהוא עומד על 2 נקודות בלבד, כלומר המאבק על האליפות ממשיך.

בסיום המשחק חדר ההלבשה של קריית שמונה סער בעקבות החלטתו של אלון יפת לא לשרוק לפנדל עבור הצפוניים למרות ששופט הקו צעק לעברו יותר מפעם אחת כי היה פנדל ברור שהיה יכול להפוך את תוצאת המשחק עבור שחקניו של בכר שיכלו לחזור לצפון עם 3 נקודות והמקום הראשון. גיא חיימוב ושמעון אבוחצירא היו נסערים וצעקו בחדר ההלבשה שזה יכול לקבוע את עתידה של העונה והאליפות, יפת ששמע את הצעקות בחר לגשת לשניים ולומר להם כי הוא יודע ומבין שטעה בהחלטתו ועל כך הוא מבקש סליחה שכמובן לא ממש עוזרת לקבוצה הצפונית.

יפת עצמו בצעד נדיר לשופט התראיין לאחר המשחק ליציע העיתונות ואמר: " מהזווית שלי במשחק, מאיפה שעמדתי, לא ראיתי את התפיסה של טיבי על אבוחצירא. קיבלתי את ההחלטה. חכמון צעק לי שזה פנדל, אבל באותו רגע נאטמתי איכשהו. לא יודע מה להגיד. החלטתי לקחת את ההחלטה על עצמי ועשיתי טעות גדולה, לצערי. כמה דקות לאחר סיום המשחק היו צעקות במסדרון. יצאתי מחדר השופטים ודיברתי עם שחקני קרית שמונה. ביקשתי סליחה ויותר מזה אין לי מה להגיד"

אבוחצירא התייחס למשחק ואמר: "אני חושב שהיינו טובים, עמדנו טוב ונכון, שיחקנו וכבשנו ראשונים. הקבוצה עבדה בדיוק כמו שברק הכין אותנו ועכשיו אנחנו צריכים להמשיך ביכולת הזו, עשינו תוצאה טובה בבלומפילד. חבל שלא ניצחנו, אבל צריך להמשיך ככה עם הנחישות והמחויבות כמו שברק מכין אותנו. אין סיבה שלא נמשיך לנצח ואנחנו מסתכלים על רעננה כרגע".

על החלטתו השגויה של יפת לא לשרוק לבעיטת עונשין אמר החלוץ: "הגיע לנו פנדל במאה אחוז, כולם ראו את זה. השופט הוא בן אדם ובפעם הבאה גם נקבל שיגיע לנו"

 

על הייחוד של הקבוצה הצפונית אמר: "אין ספק שבקריית שמונה יש משהו מיוחד, זה לא כסף, זה אהבה, משפחה ואנשים טובים. אין כאלה בוסים כמו איזי בכל מדינת ישראל, הוא איש מיוחד. יש מחויבות ורואים את ההשפעה על המגרש, כסף לא משתווה לכל זה״.


בראון: "ממשיכים להיאבק על האליפות"

משחק העונה בין קריית שמונה למכבי ת"א נגמר בתיקו 1:1, הכחולים היו הראשונים לכבוש כאשר וובה בראון כבש את שער היתרון לאורחת כבר בדקה העשירית, למרות התקפות חוזרות ונשנות של מכבי ת"א גיא חיימוב הצליח לשמור על רשת נקייה ולהדוף את הצהובים פעם אחר פעם עד לדקה ה-85- בה אקס קריית שמונה ברק בדש נגח את שער השוויון.

בצוות המקצועי של הקבוצה שפעו מחמאות לקשר וובה בראון שנטרל את ערן זהבי ומעבר לכך היה הדומיננטי ביותר על כר הדשא, כאשר גם לקשר אדריאן רוצ'ט פרגנו על היכולת.

מאמן קריית שמונה ברק בכר התייחס למהלך המשחק: "הובלנו והיינו יותר טובים בחצי הראשון, בחצי השני ירדנו אחורה. דרשתי מהשחקנים לצאת קדימה, אבל זה לא קל. בסוף בנינו על המזל וקיווינו שהכדור לא ייכנס. ניצחון של מכבי תל אביב היה משנה את התמונה. הייתה לנו אפשרות לצאת קדימה בחלק השני אבל לא עשינו את זה. הרגשות מעורבים, צריך לזכור שלא הפסדנו מול קבוצה נהדרת. כל השחקנים של מכבי תל אביב מוכשרים מאוד, אבל סגרנו אותם טוב. אנחנו מאמינים שאפשר לרוץ עד הסוף, הסגל שלנו טוב"

על הטעות של אלון יפת אמר בכר: "מעולם לא דיברתי על שופטים ואני לא מתכוון לדבר עכשיו".

 

וובה בראון שהיה המצטיין על המגרש התייחס למשחק שלו ושל חבריו: "הצוות המקצועי הכין אותנו כמו שצריך, הסתכלנו להם בעיניים, הוכחנו שאנחנו ממשיכים להיאבק עם מכבי על האליפות וכלום לא נגמר עדיין. המועדון נותן לנו הכל, אנחנו עובדים קשה וממשיכים לשחק כקבוצה תמיד" 



מאמאנט איילת השחר

קבוצת איילת השחר הצטרפה לליגת המאמאנט בעונה שעברה. ממש רגע לפני פתיחת הליגה ובכל זאת בחרו להצטרף למשחקי הליגה ולהתמודד מול קבוצות בעלות ניסיון וזמן אימונים רב משלהן. היה זה אחרי שאחת השחקניות שמעה על ההתרחשויות המאמאנטיות שהחלו לצבור תאוצה גדולה ברחבי אצבע הגליל. באיילת השחר התפרסמה הודעה ברשת הוידיאו של הקיבוץ ונשות הקיבוץ החלו ברישום לקבוצה המתהווה. בתחילה מצאו מאמן מקרב חברי הקיבוץ, רם ששון. קרן, מנהלת וקפטנית הקבוצה קבעה פגישה לקבוצה עם שיר ניקסון, שריכזה בעונה שעברה את ליגת מאמאנט "הגליל העליון", והקבוצה על 20 שחקניותיה יצאה לדרך. כבר בתחילת תהליך התגבשות הקבוצה החליטו השחקניות כי הכיוון שלהן הוא חברתי בראש ובראשונה והן מעדיפות ליהנות ולתת לכל שחקנית את האפשרות הזאת באופן שווה. אחרי פעילות של שלושה חודשים "שרביט" האימון עבר למאמנת, אידה קלמן מקיבוץ ברעם שאימנה את הקבוצה במשך כל העונה שעברה. בליגה הנוכחית מאמנת את הקבוצה עינב כהן מקיבוץ אורטל. מנהלת וקפטנית הקבוצה היא קרן אשנר רימון. עד לפני כחודש, יד ימינה של קרן הייתה סיגל מרובסקי, שעזרה מאוד בכל התנהלות הקבוצה וכעת החליטה לפרוש. ימי האימון הם ראשון ורביעי באולם הספורט של איילת השחר. בעונה הנוכחית מונה הקבוצה 14 שחקניות (השאר לקחו פסק זמן של תשעה חודשים בכדי לממש את זכות המאמא ללא ה-נט ועוד יחזרו למגרש).  הקבוצה מורכבת משחקניות שהן בנות הקיבוץ, חברות קיבוץ, תושבות ההרחבה ומנשים השוכרות דירה באיילת השחר.

בני זוגן של השחקניות מכונים ברחבי הקיבוץ- פאפאנט והם משמשים כקהל אוהד ביותר במשחקי הקבוצה. כאן המקום לציין כי בעונה הראשונה, לא האמינו באיילת השחר (במיוחד הגברים שבהם) כי הקבוצה תחזיק מעמד, אך עם הזמן למדו שהקבוצה לא תעלם והחלו לפרגן ובגדול. קהל האוהדים השרוף של הקבוצה מורכב בעיקר מבני הנוער שבקיבוץ שמגיעים לכל משחק עם חצוצרות, זמבורות ושאר מרעישין. גם ילדי השחקניות, בני זוגן ושאר חברי המשק בראשם מנכ"ל, הקיבוץ יובל נעמני מגיעים לעודד ולהרעיף אהבה על השחקניות במשחקים. לקבוצה תמיכה רבה במימון הפעילות. הקיבוץ מימן את הציוד ואת דמי ההשתתפות בליגה ובנוסף יש להן ספונסרים: יוסי ביטון- בית ספר לאיפור ותיירות איילת השחר.

שחקניות הקבוצה מקפידות לערוך לעצמן המון ערבי גיבוש ושיחות קבוצתיות על מנת למנוע מאנרגיות שליליות (שנוצרות לעיתים) לתסוס ולחדור אל תוככי הקבוצה. ערב עם פסיכולוג, ערבי משחקים וחידונים על הקבוצה, סילבסטר משותף, ציון ימי הולדת של חברות הקבוצה עם שוקולד ועוגה וגם ערבי מאכלים שלעולם לא מאכזבים. בסוף השנה הן ערכו מסיבה ענקית למשפחות השחקניות ובאופן כללי, הן מעידות, כי הן אחת בשביל השנייה גם בחיי היומיום, גם בשמחות וגם בצער של כל שחקנית ושחקנית.

פעילות למען הקהילה: מעורבות בכל פעילויות התרבות של הקיבוץ ובעיקר בחגים. רשת המשחק בקיבוץ מתרוממת בכל הזדמנות אפשרית ואף מפעילות משחקי כדורשת בבריכה בקיץ עבור ילדי הקיבוץ.

צוחקות על: בעקבות ההחלטה המשותפת בדבר רוח חברתית ופחות תחרותית בקבוצה, השחקניות מקפידות להעלות לדיון כל נושא המצריך החלטה. כמובן שהן משתמשות בזכות ההצבעה רק בעניינים חשובים (ברמת "האימאימא" של רומו של עולם) כגון, האם הכיבוד למשחק יהיה מתוק או מלוח?

מסרים משלנו לשאר הקבוצות: – את שעת המשחקים שלנו קבענו לשעה 19:00 בכדי שילדינו יוכלו לבוא לראות אותנו משחקות, אך המון קבוצות מבטלות מולנו משחקים בשל השעה המוקדמת. אנא מכן קבוצות יקרות- "חשוב להביא ילדים למשחקים".

– אפשר להיות קבוצה חברתית: לשתף את כולן וגם להגיע לתוצאות מצוינות.

 

עומדות מימין לשמאל: אורנה לופטיג, עינב כהן (מאמנת), חן ולדמן בתמונה: להב, צופי ענבר, רקפת הרמן, סיגל ששון, קרן אשנר-רימון (מנהלת), תמי בשארי, ענת אגוזי.
יושבות מימין לשמאל: איריס שפר, לבנת גלילי, לימור גלעד,שובל הרמן, דניאלה לנדסמן. למטה: לילך זמיר.


בעקבות הבוגרים

קבוצת הנוער העפילה לרבע גמר גביע המדינה


קבוצת הנוער העפילה לרבע גמר גביע המדינה על חשבונה של קבוצת מכבי חיפה במשחק מצוין לאורך כל 120 הדקות ובתשעה שחקנים בהארכה.


המשחק נפתח בלחץ מסיבי של קבוצת הנוער והחזקת כדור לאורך כל המחצית אך ללא הגעה להזדמנויות ממשיות ליד שערה של מכבי חיפה.

המחצית השניה נפתחה כפי שהסתיימה עד לדקה ה-69 בה הרחיק השופט את רותם גולן בצהוב שני

בדקה ה-80 ההצלה של המשחק שחקן חיפה באחד מול אחד ואופק אנטמן עם ידו על העליונה.


90 הדקות הסתיימו בתוצאת תיקו מאופס, בדקה ה-93 גול של ענבר שרון נותן את היתרון לק"ש, בדקה ה-110, מכבי חיפה השוותה ל1:1. בדקה ה-111 שופט המשחק מוציא כרטיס אדום לכארם ארשיד ומשאיר את הכחולים בתשעה שחקנים.

גם ההארכה הסתיימה בתיקו והקבוצות ניגשו להכרעה בפנדלים, בהם גברה קריית שמונה 4:3 על הירוקים. 

* נערים ב'-הפועל נצרת עלית -עירוני ק"ש-2-1 (יובל גולן ואושר עדיקה)


*שאר משחקי המחלקה בוטלו עקב מזג האוויר


משחקי המחזור הנוכחי: 


בית"ר טובורק נתניה, יום שישי 11:00-נוער: עירוני ק"ש 

נערים א': בית"ר ירושלים-עירוני ק"ש-בית וגן -11:00

נערים ב': עירוני ק"ש-מכבי נתניה-ק"ש אימונים-11:00

נערים ג': עירוני ק"ש-מ.ס ג'וליס-ק"ש אימונים-09:00

ילדים ב': עירוני ק"ש- הפועל יוקנעם- כפר בלום 12:00

ילדים ג': מ.ס נווה יוסף חיפה- עירוני ק"ש- אתוס 2 חיפה 12:30

טרום א': הפועל נהריה- עירוני ק"ש- קיבוץ סער 12:00


*כמו קבוצת הבוגרים גם במחלקות הילדים והנוער עוקבים בדריכות אחר מזג האוויר, מזכיר הנוער גולן מועלם התייחס לסערה הצפויה בסופ"ש ולקיום המשחקים: "במידה ותצא הודעה מההתאחדות על ביטול המשחקים מבעוד מועד אנו נעדכן את ההורים והילדים, במידה ולא תצא הודעה, חובת הגעה למשחקים בכל מזג אוויר ורק שופט המשחק יקבל החלטה לגבי קיום המשחק".


 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad