היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אם נעבוד יחד, ההצלחה תהיה גדולה יותר

לפני מספר ימים נבחר איתאי אזרן לראשות ועד ההורים המרכזי בעיר.

איתאי-דוד, הוא בנם של שוש ופרוספר אזרן, ראש העיר לשעבר. את חיידק העבודה הציבורית קיבל בבית הוריו עוד בילדותו.

איתאי זוכרה את עצמו כילד אכפתי וכבן בכור, היה עד לדרמות לא מעטות שהתרחשו בבית בו גדל בזמן שהבית שימש מרכז שוקק חיים פוליטיים. היום, ברור שאיתאי ינק את הרצון לפעול למען הציבור שם באותו בית.

איתאי נשוי לחני ולהם שלושה ילדים מיתר-פיבי הלומדת ב"מצודות", אוראל-אברהם וליאם-מרים הלומדים בגן.

איתאי עצמאי, כקודמו בתפקיד משה ניסמיאן.

איתאי פילס את דרכו לתפקיד היו"ר מלמטה ובנחישות, כפי שהוא מעיד על עצמו.

מיו"ר ועד הורים כיתתי, ליו"ר בית הספר, ועכשיו כאשר הבשילו התנאים והיו"ר היוצא משה ניסימיאן החליט שאינו ממשיך, התמודד איתאי על התפקיד וגם זכה בו.

 

 

– שלום איתאי. כיצד הגעת לתפקיד ומה דחף אותך?

"כשנבחרתי לסגן בשנה הראשונה הצלחתי לראות בברור את הצורך בוועד הורים משותף ומשתף. בשנה השנייה החלטתי להתמודד על תפקיד היו"ר ואכן הצלחתי לקבל את אמון ההורים במליאה ונבחרתי לייצג את וועד ההורים במצודות .

בשלב הזה כבר התחברתי לוועד ההורים העירוני וגם שם התחלתי ללמוד בצורה מסודרת ומעמיקה את רזי התפקיד .

כיהנתי שם שנה כסגן ליו"ר עירוני משה ניסימיאן, אדם מוכשר ומסור מאוד והצלחתי ללמוד ממנו ומשאר החברים גולן מימון יו"ר וועד הורים תל חי וערן נווה יו"ר וועד הורים קורצ'אק את חשיבות התפקיד ואת הצורך בוועד הורים מגובש ונחוש למען השגת מטרות לטובת בתיי הספר המורים המנהלים וכמובן הילדים וההורים".

 

– מה האני מאמין שלך, איתאי?

"אני מאמין שוועד הורים הוא חלק משמעותי במערכת החינוך וברשות בכלל, ויש לנו המון מה להוסיף. כולנו מתנדבים למטרה זו על חשבון זמננו. 

הוועד רואה דברים ולוקח בחשבון דברים שהמערכת לפעמים מדלגת עליהם. חשוב שהרשות תשתף אותנו בהחלטות הקשורות למערכת החינוך ושנהייה גוף משפיע ותורם המייצג את ההורים והתלמידים.

אני מאמין ששיתוף פעולה מלא, אמין ובשקיפות יכול להוסיף המון להצלחת המערכת כולה ולמנוע עימותים מיותרים מול הרשות.

אני מאמין שביחד נוכל להשיג תוצאות טובות יותר למען הכלל ודרך שיתוף הפעולה ניצור צוות מנצח שיוביל את מערכת החינוך למקומות גבוהים יותר".

 

– במה התבטאה הפעילות שלך?

"דאגתי להיות מעורב כל הזמן בהכל בכל מה שקשור לוועד הורים- משם התחזקו הקשורים עם אנשיי מפתח ברשות כולל ראש העיר מר ניסים מלכה שתמיד היה פתוח להקשיב ולעזור בכל פנייה שלי ושל חבריי לדרך".

 

– מה דעתך על הצוותים החינוכיים?

"אני מאמין במנהלים שלנו ובמורים שלנו ובטח בילדים שלנו, ובמערכת החינוך שלנו. את העבודה נעשה יחד עם חבריי לדרך ובשיתוף פעולה עם העירייה ומשרד החינוך".

 

– ומה עם ההורים?

"חשוב שההורים ידעו שיש להם גב ויש מי ששומע אותם ויעשה הכל להשגת המטרה עבורם. הוועד מגובש ונחוש להצליח. נעמוד על המשמר בצורה אחראית ביותר למען ההורים והתלמידים ולמען העיר כולה". אני מבקש לברך בהזדמנות זאת את את התלמידים, ההורים, המנהלים והמורים בחג אורים שמח והצלחה לכולנו", אומר איתאי אזרן יו"ר ועד ההורים המרכזי עם כניסתו לתפקיד.

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad