היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

"אנו שולחים צוותים ממתנ"סים אחרים בארץ כדי ללמוד את המודל הייחודי הקיים בקריית שמונה"

ראש העיר הקדיש השבו מסדר יומו לנושא הקהילה, התרבות והמתנ"סים בעיר. במפגש שקיים עם העובדים הצעירים של המתנ"ס, בני קריית שמונה, אותם הצליח ראש העיר להשאיר ולהחזיר לעיר ואף לדאוג שהם יעבדו במתנ"ס למען הקהילה, סיפרו העובדים הצעירים על השתלבותם בקריית שמונה. המפגש התנהל באווירה טובה. התקיים שיח פתוח ומפרה על העשייה ועל האתגרים והצרכים לשנה הקרובה, תוך דגש להמשך מעורבות בקהילה בכל התחומים ובעשייה בעיר.

התקיימה ישיבת עבודה בנושא סיכום העשייה של שנת 2016 והצגת תוכניות עבודה לשנת 2017 יחד עם כלל דירקטוריון רשת המתנ"סים.

מנהל מחוז הצפון של רשת המתנ"סים משה חזות, התרשם מאוד מהעשייה הרבה בקריית שמונה ואמר כי "יש בקריית שמונה רשת מתנ"סים פעילה ומיוחדת שנותנת מענה לכל שכבות האוכלוסייה בכל רחבי העיר. שיתופי הפעולה בין תושבי העיר, צוות המתנ"ס והרשות המקומית אינה דבר של מה בכך ואנו שולחים צוותים ממתנ"סים אחרים בארץ ללמוד את המודל הייחודי הקיים בקריית שמונה".

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "שמחתי לפתוח את הבוקר ולהקדיש את מרבית זמני היום לנושא הקהילה, התרבות והמתנ"סים ולפגוש צוות צעיר, יוזם ודינאמי שפועל לטובת הקהילה בעיר. תושבי קריית שמונה ייהנו בשנה הקרובה ממגוון אירועים ופעילויות לכל המשפחה ולכל גיל. חוזקה של הקהילה טמונה באנשיה. יש לנו בקריית שמונה אנשים מופלאים וזו הצלחתנו".

בעירייה הודו למנכ"ל רשת המתנ"סים כפיר מעוז על ארגון יום מיוחד ומועיל.

בתמונה: ראש העיר יחד עם העובדים הצעירים של המתנ"ס.

אולי יעניין אותך

Bottom ad