היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אסורה החניה לרכבים כבדים ברחובות העיר

עיריית קריית שמונה ורשות החנייה העירונית מודיעים לציבור כי בהתאם לתימרור שהוצב השבוע בכניסות וביציאות לעיר, נאסרה חנייה של רכבים כבדים ברחובות העיר, וזאת כדי לשמור על הבטיחות ברחובות. ברשות החניה ביקשו להבהיר כי חניה בניגוד לתמרורים אלה תגרור קנסות וענישה. 

רשות החניה מבקשת את שיתוף הפעולה של התושבים בדיווח על רכבים כבדים שחונים במקומות אסורים ברחבי העיר. לתלונות ניתן לפנות לאגף החניה בטלפון מספר 6908559 או ישירות למוקד העירוני במספר 106.

לנוחות נהגי כלי הרכב הכבדים מעמידה העירייה מגרשי חניה המותרים לחניית משאיות, מסומנים בסמוך לבריכה העירונית (האולימפית) ובמגרש החנייה שבין אולם הכדורסל העירוני סמוך לביה"ס דנציגר לבין אצטדיון הכדורגל העירוני. כמו כן, מותר להחנות כלי רכב כבדים במקומות המותרים לחניה באזורי התעשייה.

בשבועות האחרונים נפגש מנהל רשות החניה ראובן סולטני עם בעלי מפעלים וחברות גדולות וסיכם עימם כי הם ינחו את עובדיהם לא להחנות את הרכבים הכבדים שבבעלותם ברחובות העיר כדי למנוע קנסות כבדים.

כזכור תושבים רבים התלוננו בשנים האחרונות על מטרדי המשאיות והסיכון הרב לילדים ולתושבים כתוצאה מחניתם ברחובות העיר. התלונות היו בעיקר על מטרדי הרעש, זיהום הסביבה, תפיסת מקומות חניה מרובות וסכנה בטיחותית.

ראש העיר הרב ניסים מלכה שנפגש עם תושבים רבים בנושא הבטיח לטפל בתלונות והנחה את רשות החניה להכין תוכנית מסודרת למניעת חנית רכבים כבדים ברחובות העיר.

 

כאמור התוכנית שגובשה הסתיימה ואושרה על ידי רשות תמרור מקומית ומשטרת קריית שמונה ובשבוע הבא תחל האכיפה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad