היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אפס סובלנות נגד כל מי שיפעל בניגוד לחוק

עיריית קריית שמונה ממשיכה במדיניות היד הקשה נגד מפירי חוק. לאחר שאגף ההנדסה החל בפעולות אכיפה בכל רחבי העיר נגד הבנייה הבלתי חוקית, הוחלט בעירייה לעשות סדר גם בכל נושא השילוט בעיר. "לא ייתכן שכל בעל עסק יציב שלט ללא אישור היכן שבא לו", אמרו בעיריית קריית שמונה. "החלטנו לעשות סדר גם בנושא זה. החגיגה נגמרה ומי שלא יישר קו נפעל נגדו בכל האמצעים העומדים לרשותנו".

שביעות רצון בעיריית קריית שמונה מהצלחת מבצע "ליל הסדר" במסגרתו הוסרו כל השלטים הפיראטיים באזור התעשייה הדרומי. מדובר ביותר מ-70 שלטים שהוסרו על ידי צוותים של עיריית קריית שמונה בליווי משטרתי ואנשי הפיקוח של העירייה.

במכתבי ההתראה נאמר לבעלי השלטים במפורש כי במידה והשלטים לא יוסרו תוך 14 יום תפעל העירייה בכל האמצעים העומדים לרשותה להסרתם ואף תחייב את בעלי השלטים בכל ההוצאות הכרוכות בכך.

ואכן משגם התראות אלו לא גרמו לבעלי השלטים להסירם הוחלט בעירייה לבצע מבצע לילי כדי למנוע אי נעימות וחיכוכים מיותרים עם בעלי העסקים ובעלי בתי המלאכה באזור התעשייה הדרומי.

למבצע ניתן השם "ליל הסדר". מנהלי אגף שפ"ע שלקחו פיקוד על המבצע הכינו מבעוד מועד את תוכנית המבצע שכללה את רשימת כל השלטים הלא חוקיים כולל גודלם והאמצעים שצריך לשם הסרתם. העירייה גייסה למבצע כלים כבדים במטרה להסיר את השלטים הלא חוקיים.

בשעה 22:00 ניתן האות לתחילת המבצע. עובדי אגף שפ"ע מתוגברים במנופים, טרקטורים ובליווי משטרתי החלו להסיר את השלטים. המבצע שנמשך מספר שעות והסתיים בשעה 03:00 לפנות בוקר.

המשנה לראש העיר אלי זפרני ופיקח עליו באופן אישי.

ראש העיר ניסים מלכה שהגיע למקום בחצות אמר: "אני מתכוון לעשות כל שבידי כדי לשפר את איכות החיים בעיר ולא אתן לאף אחד לפגוע במאמצים הרבים שאני וחברי להנהלת העיר עושים כדי לשדרג את קריית שמונה. כל מי שיפעל בניגוד לחוק יצטרך לתת על כך את הדעת. הנחתי את כל אנשי הרשות לגלות אפס סובלנות נגד כל מי שיפעל בניגוד לחוק ונגד כל מי שיפגע באינטרסים של קריית שמונה".

 

המשנה לראש העיר אלי זפרני: "בשבועות הקרובים העירייה תבצע מבצעים דומים במקומות אחרים ברחבי העיר. התושבים צריכים להבין שאנחנו מתכוונים לנקוט ביד קשה נגד כל מי שיפר את החוק ברגל גסה ונגד כל מי שחושב לעשות מה שבא לו ברחבי העיר ללא אישורים", אמר זפרני.

אולי יעניין אותך

Bottom ad