היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אקי"ם – מצליחים

לפני שלושה חודשים הוקמה באקי"ם קבוצת הורים לילדים בעלי צריכים מיוחדים אשר שמה לה למטרה לקדם את פעולות סניף אקים גליל גולן.

הפעולה הראשונה בה נקטו חברי ההנהלה, היא הפקת ערב מידע בהנחייתה של עו"ד שרונה מזרחי יועצת משפטית במטה אקי"ם הארצי, לערב הגיעו מעל 50 משפחות! ערב מוצלח לכל הדעות שהופק על ידי הקבוצה  בסיוע רכז הסנגור מקומי והסטודנטית מיכל זיו אור שסיימה את פעילותה הענפה בסניף. במהלך הערב הוענק שי מטעם הנהלת הסניף על ההשקעה הרבה.

בערב זה נחשפו ההורים למידע וזכויות אודות ילדיהם, חלק מההורים שיצאו מהערב סיפרו כי ערב המידע תרם להם רבות להבנת ולהשגת זכויות להם היו זכאים ולא ידעו על קיומם כלל.

קבוצת ההורים לקחה חלק פעיל גם בהתארגנות ליום ההתרמה הארצי שהתקיים בגליל, ההורים הגיעו לבית הספר יחד עם נציגי הסניף המקומי ועם עובדת סוציאלית נציגת ההוסטל בעיר, ויחד ביצעו פעולות הסברה בבתי הספר להצלחת יום ההתרמה. בעקבות עבודה זו נאספו כספים רבים אשר ישמשו את הסניף לפעולות רחבות ומגוונות שיתקיימו על ידי הסניף.

גולת הכותרת של קבוצת ההורים היא הקמה מחדש של מועדון לילדים בעלי צרכים מיוחדים, מועדון בו יוכלו לקחת חלק הילדים בהשתתפות בחוגים, ימי כיף, מסיבות ועוד. את הפרויקט מלוות 2 סטודנטיות ממכללת תל חי הפועלות במסגרת העבודה הקהילתית. הקמת המועדון כרוכה בעבודת הכנה רבה, תכנון קפדני ויצירתיות, משימה זו היא המשימה העיקרית בה יתרכזו חברי קבוצת ההורים בתקופה הקרובה.   

ראוי לציין כי את הקבוצה מלווה מנחת הקבוצות אתי בהם בסיועו של רכז סינגור קהילתי בסניף, במפגש האחרון  התקיימה סדנא לעבודת צוות, בה לקחו חלק פעיל ההורים. קבוצת ההורים יוצאת בקריאה נרגשת להורים נוספים לילדי צרכים מיוחדים שמעוניינים לקחת חלק פעיל בהובלת פרויקטים וקידום הפעילות של אקי"ם באזור ומזומנים להתקשר לבועז: 0508675040, הורים המעוניינים להצטרף יכולים ליצור קשר ולהצטרף למפגש ההורים שיתקיים בימים הקרובים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad