היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ארבעה בתים משותפים בקריית שמונה זכו בתחרות הבניינים המטופח

"לחזות נאה ומטופחת של בניין מגורים וסביבתו יש חשיבות רבה לאיכות החיים של הדיירים הגרים בו. לצערי רק ארבעת הזוכים במקומות הראשונים ייהנו מפרס כספי, אולם מבחינתי כל המשתתפים בתחרות ראויים למקום הראשון. עיריית קריית שמונה תמשיך לעודד גם בעתיד תחרויות כדוגמת בחירת הבניין המטופח, וזאת בכדי להטמיע בקרב תושבי העיר ובעיקר בקרב בני הנוער שלנו את חשיבות השמירה על סביבה נקייה ומטופחת", אמר ראש העיר בטקס הענקת הפרסים לבניינים המטופחים בקריית שמונה.

במקום הראשון זכה הבניין ברחוב אורי אילן 15. יו"ר הוועד חיים כהן וחנה כהן זכו לפרס כספי על סך 3000 שקלים.

במקום השני זכה בניין ברחוב דוד רזיאל 21. יו"ר הבניין רפי אבן צור קיבל המחאה בסך 2,000 שקלים לטובת המשך תחזוקת הבניין.

למקום השלישי הגיעו 3 בניינים ברחוב יעקוב מלול 10, 12, 14, נציגי הבניינים: עופרה עמר יו"ר וועד השכונה, אורן סבח, לולה עזרן זכו כל אחד ב 1500 שקלים.

למקום הרביעי הגיעו 2 מקומות: הבניין ברחוב הוורדים 12 אשר נציגו בטקס הייתה יו"ר הוועד גלילה שליט והבניין ברחוב שפרינצק 276 יוצג על ידי יו"ר הוועד נורית פרץ אשר זכו כל אחד בסכום כספי בסך  750 שקלים.

לטקס הגיעו כל נציגי הבניינים שהשתתפו בתחרות. כל המשתתפים זכו לקבל תעודות השתתפות, ונהנו מצפייה בקליפ שצולם ונערך על ידי המתנדבת נוי גולן מיחידת הנוער העירונית.

ראש העיר ניסים מלכה: "תחרות הבניין המטופח הינה נידבך נוסף של הרשות לפיתוח ושיפור איכות החיים של תושבי העיר המתגוררים בבתים המשותפים. יישר כוח למשתתפים בתחרות. מבחינתי כל אחד מהבניינים שהשתתף הוא הזוכה", אמר ראש העיר שהודה לכל השותפים שחברו יחד לביצוע הפרויקט.

טקס הבניין המטופח נערך במעמד ראש העיר ניסים מלכה, מנכ"ל תרבות הדיור ראובן צדוק, מנכ"ל העירייה אלי כהן וממונה מחוז צפון שלומי אור. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad