היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אש כוחותינו

 

הראשון הסתיים לפני כעשרה ימים, שביתת פרקליטי המדינה. והשני שעדיין גלי ההדף שלו גורמים לנזקים עצומים למדינת ישראל ולאינטרסים העליונים שלה שביתת עובדי משרד החוץ.

אני מוכן להסתכן ולהניח שלשני המגרשים הללו מגיעים בני העשׂירונים והעשׁירונים העליונים בחברה הישראלית, או בשתי מילים בני האליטות.

במשך שישים ושתיים שנות קיומה של המדינה 'אולפנו' לחשוב ולהתנהג בהתאם לכללי הזהב שקבעו אנשי …הזהב. הוותיקים, העשירים, המקושרים וחברי מועדוני היוקרה של 'חבר מביא חבר'. אלה, זכו במנעמי המדינה ואפילו לא היו צריכים להושיט יד כדי לקבל, הם היו מחוברים ישירות לעטינים של המדינה.

איכשהו למדנו לחיות עם, גם שבאמת לא ידענו על התופעות הללו בזמן אמת.

…מי שהגיע לשרות החוץ או התקבל לפרקליטות המדינה ידע או לפחות היה צריך לדעת שחלק מהעסקה זו השליחות שהם לוקחים על עצמם. הדורות הראשונים הן בפרקליטות והן בשרות החוץ לא רק שידעו, הם למעשה היו אלה שקבעו את כללי הברזל האלה. במסגרת ההתפרקות הכללית (מקווה שהיא לא תושם) שעוברת מדינת ישראל כמעט בכל שדרותיה, חורה, כואב ומסוכן מה שקורה וקרה בפרקליטות המדינה ובמשרד החוץ. פושעים מן 'השורה הראשונה' החשודים במעשים פלילים קשים, שוחררו לביתם ללא שנתנו את הדין. עבריינים עם רקורד כמו של הפדופיל קורידו, זכו לעוד הזדמנות לבצע את זמם, והוא אף ניצל אותו, בגלל אי הופעת הפרקליטים לבית המשפט. היה גם נזק כספי עצום כאשר סכומי עתק בשקלים, בדולרים וברובלים הופקדו בחשבונותיהם של …העבריינים במקום שיוחרמו לטובת המדינה. והכל בגלל שאנחנו מדינת 'חוק' צדקנית שאינה מבחינה בין התנהלות בימים של שלום לבין ימים של 'מלחמה'.

ה'הישגים היחידים של עובדי שרות החוץ הישראלי הם הנזקים בלתי הפיכים לאינטרסים שלנו בעולם. האו"ם הופקר לידי שונאי ישראלי ו'אוהביה' באירופה, דרום אמריקה ומדינות העולם השלישי בקבלת החלטות קשות נגד ישראל שבבוא היום יהוו קרוב לוודאי חלק מכתב האישום של אומות העולם נגדנו (מתנחלים, התנחלויות ו…יהודים). נשיא רוסיה מדבדב, הגיע ליריחו וחיזק את העמדה הפלסטינאית בתביעותיה נגד ישראל רק בגלל ששליחי המדינה בשרות החוץ ניצלו את פיקדון הכח שהופקד בידיהם למטרות שלא לשמם הוא הופקד. אין בדברים כדי לקבוע עמדה מי צודק בסכסוך מול האוצר, אלא להביע מחאה וכאב על תהליך ההתפרקות המואץ בו הנוגדנים שבגוף, במקום שיגנו עליו, תוקפים אותו. מבחינת חשיבות העניין אין הבדל בין מי משרת במרד החוץ למי שמשרת בצה"ל או במשטרה.

המחוקק חייב לתת את דעתו לעניין ולקבוע שורה של אמצעים שימנעו תופעות של הרס וחורבן בידי כאלה שקבלו 'נשק' מהמדינה כדי שיגנו עליה ובמקום הם יורים ב'מדינה' עצמה.  

 

הפסיקו לעבוד

אי אפשר שלא להתייחס למה שקרה במפלגת העבודה השבוע. בכל זאת מדובר במפלגה שיש לה זכויות רבות בתקומתו של עם ישראל בארצו. אלה זכויות שנרכשו ביושר בעבר.

והיום? שלא נדע. איש באחיו. המחלה המובנת במפלגה הזאת הייתה ונותרה 'חיסול' המנהיג. עמרם מצנע, בנימין בן אליעזר ועמיר פרץ הם האחרונים ברשימה. יום אחד של חסד לא נותנים ה'נתינים' למלכים שהם ממליכים. הכניסה לתפקיד הוא גם האות שמפעיל את מנגנון ההשמדה העצמית שלו. החבר'ה במפלגת העבודה, לזכותם ייאמר, התמידו בכך ולא עשו הנחה לאף מנהיג. אגב, התנהגות דומה, שלא לומר זהה, חווינו גם כאן בביצה המקומית. ויש עדים. העובדה שכל שמונת חברי הכנסת הם …יושבי ראש המפלגה מבטיחה את המשך ההתרסקות.

…ואז הגיע אהוד ברק שבכוחותיו האחרונים נימלט מהגרדום, לעת עתה, והקים את מפלגת 'העצמאות'.

בתוך כך היה משעשע לראות את אלה שזכות קיומם במפלגת 'קדימה' הוא פועל יוצא של חוצפתם לבגוד בחבריהם במפלגות השונות (העבודה, הליכוד וישראל ביתנו) שערקו, מבלי להחזיר את המנדט למפלגת האֵם, מטיפים מוסר ומרססים במטהרי אוויר במליאת הכנסת. נראה שהמשיח ממש כאן, סימן אחד יש לנו, חוצפה.   

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad