היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

"את מה שדרשתי מהרצל ז"ל אדרוש מעצמי"

       מה הביא אותך להחלטה להתמודד על ראשות המועצה?

עשייה למען המדינה מושרשת אצלי ב-DNA , אתמודד לאחר קריירה צבאית של 25 שנים כמפקד בהנדסה קרבית (סא"ל במיל'). לאחר השחרור אמנם מצאתי עיסוק בפיתוח תיירות אבל בער בי הרצון להמשיך לעשות, להמשיך לשפר ולייעל את חיינו במושבה. מטולה צמאה לשינוי תפיסת שירות ובניית חזון עם הפנים לפיתוח הקהילה והרחבתה, החזרת ימי הזוהר של המושבה כפנינת הצפון בתיירות ופיתוח כלכלי בר קיימא שיפתח נכסים מניבים לקופת המועצה שנמצאת בגרעון לא קטן.

 

       במה היית מבדיל אותך מכל מועמד אחר?

אני רוצה לדבר על התוכניות שלי, תפיסת השירות החדשה שאני רוצה להנחיל ועל האתגרים הרבים שאני מתכוון להירתם אליהם בתור ראש המועצה.

אני רוצה שהמועצה בראשותי תהיה מועצה יוזמת ולא מגיבה. מועצה שתדע לשלב בין שירות לתושב כנר לרגליה לצד שקיפות ושיתוף הציבור. אני רואה בדמיוני מועצה שמאפשרת לתושבים להיות חלק מהרחבת הקהילה הכול כך נחוצה לנו. בעוד כמה שנים לא יהיו לנו פה ילדים כמעט בגנים ובכיתות. מטולה בדרך להפוך למושבת רפאים ואני לא יכול לשבת בצד כשזה קורה.  

 

       כיו"ר האופוזיציה, כיצד אתה חושב ליישם את מה שדרשת מראש המועצה המנוח הרצל בוקר ז"ל?

את מה שדרשתי מהרצל ז"ל אדרוש מעצמי ללא כחל וסרק. תפיסת עולמי החברתית כלכלית והשקיפות הציבורית, הינם בסיס עקרוני וערכי שתמיד מלווה אותי בכל תפקיד וכך אני מתכוון גם להנהיג את המועצה. 

אני מחויב רק למטולה ומתכוון לפעול כך במידי.

 

 

       כיצד תתמודד עם האווירה העכורה הקיימת בישוב ותשקם את השבר?

בשתי מילים? דוגמה אישית! אחת הסיבות המרכזיות שהתעקשתי לנהל קמפיין נקי גם מהשמצות וגם משלטים מלכלכים הייתה בדיוק כך. מגיע לנו לנהל דיון אמתי על האתגרים המהותיים למטולה. מגיע לנו להחזיר את חדוות הקהילה, העשייה והאכפתיות אחד מהשני. אני מתכוון להוביל רוח זו ופונה מכאן לכל תושבי מטולה, בואו נחשוב על המחר, זו חובתנו כתושבים.  

 

       מהם עיקרי משנתך?

על רגל אחת, הרחבת הקהילה, שקיפות ושיתוף הציבור, פיתוח כלכלי והבאת תקציבים ממשלתיים ועסקיים.

כמובן שיש עוד לא מעט נושאים שאני מתכוון להוביל כגון:

החינוך הבלתי פורמלי, הגברת הביטחון לתושבים וחזות המושבה ששם פעלתי רבות גם כחבר מועצה. 

תראה, עיקר האתגר שיעמוד בפניי כראש מועצה הוא לייצר אופק ולבנות תכניות פעולה ישימות תוך גיוס של השרים הבכירים ביותר בממשלה איתם כבר נפגשתי וקיבלתי שיתוף פעולה מלא והבטחה להירתם לטובת האתגרים שמטולה עומדת בפניהם. נפגשתי עם שר השיכון לגבי פיתוח השכונה החדשה שהייתה תקועה שנים, הוא ישמח לעזור בשחרור החסמים, נפגשתי השבוע עם שר האוצר בכדי לתאר בפניו את החזון הכלכלי שלי לחילוץ מטולה מהגירעון ואני מתכוון לבקש ממנו לראות במטולה עדיפות לאומית מיוחדת. 
מי שמכיר אותי יודע שאני לא מרפה ולא מוותר עד שאני משיג את המטרות שלי, אני מאמין ביכולותיי להוציא דברים לפועל ויודע לקראת מה אני הולך ואיך לבצע את זה. אני מבקש את המנדט להוביל את מטולה חזרה למקומה הטבעי: פנינת הצפון!

 

 

בבוקסה

 

דוד, בן 48, נשוי לאורית, מחנכת ואב לארבעה ילדים אופק, יהב, נועה וניתאי. אופק סיים בהצטיינות קורס קציני חי"ר ועמוד להוביל צוות של יחידה מובחרת מאוד. יהב שסיימה תיכון בחרה לעשות שנת שרות ותאומיי ממשיכים למלא את ליבי גאווה בערכים שלהם.

סגן אלוף במיל', קצין הנדסה קרבית של אוגדת הגליל ולבנון (אוג' 91). במהלך 25 שנות שירותי את המדינה מילאתי שורה של תפקידי פיקוד קרביים.

יו"ר סיעת מטולה קהילה ומושבה וחבר מועצה פעיל. BA בלימודי מגדר וארץ ישראל במכללת תל חי.

MA בלימודי ביטחון לאומי ומנהל ציבורי באוני' חיפה. בוגר קורס דירקטורים, אוני' תל אביב. בוגר קורס גישור במכללת תל חי.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad