היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בוגי יעלון בחצור: "איחוד חצור וראש פינה הכרחי"

 

השר אמר כי מהלך איחוד הרשויות בין חצור לראש פינה הינו מתבקש ולדעתו זהו הפתרון הטוב ביותר לכולם. ראש המועצה סייר בישוב שכלל את רחוב הגאולים מתוך כוונה להחזיר את פרויקט שיקום שכונות פיזי לחצור, לאחר שהופסק לפני מס שנים. השר ביקר במרכז לגיל הרך, שכונת הבוסתן ובשכונות חדשות. המשנה לראש הממשלה יעלון נפגש עם תלמידי י"א וי"ב מבתי הספר אורט ואמית, הרצה בפניהם לקראת השרות הצבאי על מנהיגות, מתוך ניסיונו כרמטכ"ל. בסיום המפגש הוא ענה לשאלות התלמידים בתשובות מנומקות. לסיום הביקור סיירה המשלחת במתנ"ס חצור בחדר הכושר החדש ובספרייה הציבורית שם גילה שישנם עותקים של ספרו בספרייה. ראש המועצה שמעון סויסה הודה לבוגי על הביקור בחצור.

הכניסה לחצור תשופץ

בהשקעה של מאות אלפי שקלים מבוצעות בימים אלו עבודות פיתוח באזור המסחר, לרווחת הסוחרים והקונים במתחם מסחרי זה. מזה שנים רבות סובלים הסוחרים והקונים ממפגעי תשתיות דבר המקשה על החנייה במקום והתנועה במקום. תקציב מתאים גויס לפיתוח המתחם המסחרי כדי לאפשר לתושבים ולסוחרים אזור שירות איכותי שיאפשר תנועה וחנייה ברמת שירות טובה לכולם. בימים אלו מכשירים כביש גישה לחנייה כך שייווצרו מקומות חנייה מסודרים.

בקרוב: מרפאת שיניים קהילתית

כפי שפורסם לאחרונה, מרפאת שיניים קהילתית תחל לקבל קהל בקרוב מתוך משפחות ברוכות ילדים ומשפחות רווחה במחיר סמלי. לאחר סיום התאמת מבנה המרפאה לטובת מרפאת שיניים קהילתית והכנסת הציוד המקצועי למרפאה יחלו הטיפולים לתלמידי חצור בשיתוף מחלקת הרווחה במועצה המקומית. המרפאה צוידה במיטב הציוד המקצועי על מנת לאפשר טיפולים באמצעות ציוד וצוות מקצועי. ראש המועצה שמעון סויסה שמלווה את הקמת המרפאה בשטח. אלמלא אפשרות זו המצב הבריאותי של התלמידים בתחום השיניים היה ממשיך להיות גרוע עקב מחירי עתק של טיפולי השיניים. לאחר הרצת המרפאה לתלמידים יתאפשרו גם טיפולים להורי התלמידים מהמשפחות הזקוקות לטיפולים אלו.

פעילים לשעת חירום

בשבוע שעבר התכנס פורום ארגוני מתנדבים הפועלים ביישוב בלשכה לשירותים חברתיים לארגון מתנדבים ועמותות בשעת חירום. הארגונים העלו את מגוון פועלם בשגרה וכיצד הם רואים את תפקודם בשעת חירום. בין היתר הועלו מס' קשיים תפקודיים, לאחר מכן נעשה מיפוי כולל של כל הארגונים כולל סנכרון מידע של כולם. הפורום אורגן על ידי העובדת הקהילתית שקד אלכסנדר בשיתוף קב"ט מועצת חצור, מפקד היקל"ר נתן פרטוק, מנהלת וצוות המחלקה לשירותים חברתיים ובהשתתפות שמעון סויסה ראש המועצה שאמר שצריך להיערך לשלושה תרחישים: רעידות אדמה, פיגועי טרור ומלחמה והתקפת טילים. המועצה והצבא נערכים יחדיו על מנת להיות מוכנים מפני כל תרחיש אפשרי. בשנה האחרונה נערכו תרגילים לכוחות ההצלה ואף מפני טילים כימים. סויסה גם תרם מניסיונו הצבאי-ארגוני לפורום הצוות שפעלו בקבוצות דיון. 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad