היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בוגרים ליגה ב' בכדורסל מחזור 7 : הפועל "תיווך בשירי" קריית שמונה 106 – הפועל עראבה 93

 

פתיחת המשחק הייתה כולה של ,"תיווך בשירי" קריית שמונה, עם שלשות של אבי טקיאר ואלירן שמעוני, שהפציצו 3 שלשות רצופות והפער נפתח מייד… למרות הפתיחה המרשימה , סחנין הצליחו לחזור למשחק בעזרת הגנה רופפת מצד הקריה , ובסוף הרבע הראשון התוצאה עמדה על 25-35 לקריית שמונה.
הרבע השני היה כמעט העתק מדויק של הרבע הראשון, קריית שמונה קולעת כמעט מכל מצב ופותחת חזק, אבל סחנין מצליחה לחזור. שוב בגלל הגנה חלשה מאוד של קריית שמונה ובסוף המחצית הראשונה ההפרש עמד על 10 נק'  45-55 

את פתיחת המחצית השנייה "תיווך בשירי" קריית שמונה ירצו לשכוח. הגנה חדירה , שמירה אישית חלשה מאוד, ומצד שני סחנין לוקחת את כל הכדורים החוזרים מתחת לסל. סחנין הגיע עד כדי 4 הפרש מקריית שמונה, אבל אז נימי "הטנק" חזיזה התעורר עם כמה תנועות יפות מתחת הסל ועצירות הגנתיות שהעירו את הקריה, מפה התחילה ריצה של 16-0 כשאבי טקיאר ויריב אורן לא מפסיקים לקלוע ולחלק כדורים לחברים.התוצאה עמדה על 86 – 71 לקריה . 
הרבע האחרון היה רגוע, ולסחנין פשוט נגמר השחקנים , ובעצם קריית שמונה השתלטה על המשחק. לבסוף המשחק נגמר בתוצאה 106-93 ל"תיווך בשירי" קריית שמונה .
למרות הניצחון קריית שמונה צריכה לעבוד קשה מאוד השבוע לאור תצוגת ההגנה החלשה ביותר שלה! (93 נק' סחנין קלעו), וגם בגלל שהקריה יוצאת למשחק חוץ בשלומי, המועמדת השנייה לעלות ליגה , אפשר להגיד שאם הקריה עוברת את המשחק בשלום הדרך אל ליגה א' קרובה מתמיד !

שחקן מצטיין : יריב אורן ואבי טקיאר 
יריב ניהל את המשחק בצורה מצוינת והצליח למצוא את השחקן הפנוי בכל מצב, גם אבי טקיאר היה במיטבו עם 31 נק' ! ש27 מתוכן בשלשות.

שבוע הבא : קריית שמונה יוצאת למשחק חוץ בשלומי .

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad