היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בועז בן ציון מונה לסמנכ"ל רשת המתנ"סים

בישיבת ההנהלה שהתקיימה בשבוע שעבר אושר המינוי פה אחד.

בועז בן ציון, 41, בן העיר גדל והתחנך בקריית שמונה, נשוי לאביבית ואבא ל-4 ילדים. בוגר תואר ראשון בחינוך ותואר שני במינהל ציבורי, בוגר 2 קורסי מנהלים ובימים אלה משתתף בקורס מנהיגות.

בועז החל את דרכו כמנהל מועדונית משפחתית "עין זהב" לפני 17 שנה. לאורך השנים מילא בועז מגוון רחב של תפקידי ניהול: מנהל תחום הצעירים בעיר בה קיים קורסי מנהיגות, סדנאות להורים צעירים, הקים את פרלמנט הצעירים הראשון בעיר, החזיר את ליגת השכונות המיתולוגית ועוד. בשנים האחרונות משלב בין מספר תפקידים: מנהל היחידה להתנדבות בה הוביל להישגים רבים בתחום ההתנדבות בעיר והקים מסגרות התנדבות חדשות כמו: זהב בגן, ידיד חינוך, פרויקט בר מצווה, פרויקט צביעת בתים ועוד, לצד ניהול סניף תרבות הדיור אותו מנהל בן ציון ב-7 השנים האחרונות, הוא זכה כמנהל סניף מצטיין לפני מספר שנים וגם בשנה זו הוא מועמד מוביל לקבל את הסניף הצטיין לאור פעילותו הענפה בסניף.

לפני 5 שנים נקרא בן ציון לדגל עם פתיחתה המחודשת של רשת המתנסים, ב 3 שנים האחרונות מנהל בועז את השלוחה המרכזית של רשת המתנ"סים, מתנ"ס ארתור פוקס, במהלך שנים אלה הקים ופיתח  פרויקטים ובתוכניות חדשות, הרחיב את מערך החוגים והוביל אירועים רבים במתנ"ס. בשנים אלה יזם בן ציון את פרויקט הקרנת הסרטים במתנ"ס, הקים את תנועת של"מ, שירות לאומי למבוגר שבמסגרתו פועלים התחומים הבאים: קהילה מטיילת, מועדון הנשים המוצלח במתנ"ס, סניף שי"ל שחזר לפעול ועוד.

עם היוודע דבר מינויו של בועז לתפקיד סמנכ"ל רשת המתנ"סים, ביקש להודות לראש העיר הרב ניסים מלכה, אשכול שוקרון מנכ"ל העירייה, לאלעד קוז'יקרו מנכ"ל הרשת ולהנהלת המתנ"ס והעומד בראשה עו"ד טל מלכה על האמון שנתנו בו.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad