היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בזק השיקה מוקד טלפוני בקריית שמונה

 

השבוע התכנסו עשרות אורחים במוקד התמיכה הטכני החדש שהוקם על ידי בזק בעיר כדי לחנוך אותו ולומר "בואו אחרינו לקריית שמונה".

במוקד יועסקו כ-100 עובדים מאזור קריית שמונה והסביבה. כיבדו את המעמד: שר התמ"ת ח"כ שלום שמחון, ראש עיריית קריית שמונה הרב ניסים מלכה והמשנה למנכ"ל בזק, רן גוראון.

ההשקעה בהקמת המוקד החדש מוערכת בכמיליון שקל. ההחלטה על הקמת המוקד הגיעה מתוך הבנת המשמעות של עידוד תעסוקה בפריפריות, ובהתאם למטרותיה העסקיות של בזק.

הקמת המוקד התאפשרה כתוצאה משיתוף פעולה עם מרכז "רשות מקדמת תעסוקה" במימון משרד התמ"ת, המתופעל ע"י החברה למתנ"סים. מעבר למטרה המרכזית שלשמה הוקם המוקד, מתן שירות איכותי ומקצועי ללקוחות החברה, הוא גם מסייע במידת מה בבלימת נטישת צעירים מהעיר אל האזור ואל מרכז הארץ בחיפוש עבודה הולמת.

עובדי המוקד נבחרו בקפידה ועברו הכשרה מקצועית לתפקיד, במסגרת קורס שארך כחודש ימים. היום עובדים במוקד למעלה מ-80 נציגי שירות, שכבר החלו את עבודתם ועם השקתו יועסקו בו כ-100 נציגי שירות, אשר יספקו תמיכה טכנית בתחומי האינטרנט והטלפוניה ללקוחות החברה, בשפה העברית, הערבית והאנגלית.

המוקד ישמש כמוקד לתמיכה טכנית, אינטרנט וטלפוניה לכלל לקוחות בזק ברחבי הארץ ויפעל בין השעות 07:00 ועד חצות, לאורך השבוע, ובהמשך יעבור לפעילות של 24 שעות ביממה, בדומה לשאר מוקדי התמיכה של בזק.

שר התמ"ת שלום שמחון: "שיתוף פעולה זה בין חברת "בזק" למרכז "רשות מקדמת תעסוקה" הוא חלק מפעילותינו להעלאת שיעורי התעסוקה ביישובי הפריפריה, תוך יצירת פתרונות תעסוקה והשקעת משאבים בהון האנושי האדיר של תושבי יישובי הצפון הרחוק. המטרה היא ללמוד ממודל עבודה זה ולהביא לכך שחברות נוספות ירצו בעתיד לפתוח מוקדים כאלה ביישובים בפריפריה".

ראש העיר קריית שמונה הרב ניסים מלכה: "החיבור עם בזק ופתיחת מוקד טלפוני בקריית שמונה נעשו במיקום ובזמן מצוין. אנו לא עוצרים ומחיים את מרכז העיר וכבר בתקופה הקרובה יחלו עבודות לשדרוג מרכז העיר.

אני מבקש להודות לשר התמ"ת על תמיכה בלתי פוסקת בקידום התעסוקה בפריפריה. 

אני מברך את חברת בזק על השקת מוקד התמיכה בקריית שמונה. אני מתכוון לעשות כל שבידי על מנת לשכנע חברות נוספות להגיע לקריית שמונה ולנצל את ההון האנושי האיכותי הקיים אצלנו", אמר ראש העיר בטקס.

רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק: "בזק היא חברה בפריסה ארצית, המעניקה שירותים ומספקת תעסוקה לכלל תושבי המדינה. פתיחת המוקד החדש בקריית שמונה תואמת את פועלנו בתחום המעורבות החברתית כאשר אנו רואים חשיבות רבה בכך שחברות עסקיות גדולות יצאו מהמרכז ויעניקו הזדמנות תעסוקתית גם בפריפריה".

המשנה למנכ"ל והממונה על התעסוקה במשרד התמ"ת, מיכל צוק: "כניסת מעסיק גדול כמו בזק ליישוב בפריפריה הצפונית התאפשר באמצעות עבודה משותפת ושילוב ידיים של מרכז "רשות מקדמת תעסוקה", ראש העירייה וגורמים נוספים בה, וכמובן חברת "בזק". שיתופי פעולה מקומיים אלו הם מנוף משמעותי לתעסוקה בפריפריה, בה אנו ממשיכים להשקיע כחלק מהמטרות המוצהרות של משרד התמ"ת".

 

שאלנו את תומר מדר מנהל הרשות לקידום תעסוקה כיצד הוא מרגיש ביום בו משתלבים עוד כמה עשרות צעירים בעבודה.

תומר: "אני מרגיש שהיום נפתח פתח חשוב מאוד עבור העיר קריית שמונה, ההשתתפות בטקס המרגש הזה העבירה בכל הנוכחים תחושה שהמכשולים לא קיימים. 

אם נישאר ממוקדים, נעבוד קשה ונחבור לשותפים המתאימים, אין שום סיבה שחברות נוספות לא יגיעו לפעול מקריית שמונה. 

המשנה למנכ"ל בזק הדגיש בנאומו שהקמת המוקד בקריית שמונה לא נעשתה רק ממניעים של ציונות ודאגה לפריפריה, אלא מתוך כדאיות כלכלית אמתית של החברה. 

יותר ויותר חברות מבינות שהעתקת פעילות ויראלית לפריפריה תפנה מקומות יקרים במרכז הארץ ולטווח הארוך תשתלם מאוד לחברות. אני מאמין שחברת בזק היא הסנונית הראשונה אשר הצלחתה תוביל לחברות נוספות המבקשות לאתר מקום מתאים המסוגל לקלוט פעילות עסקית, כ"א זמין ומקצועי ותנאי פעילות נאותים", אומר תומר מדר בסיום הטקס. הלוואי שתחזיות מעין אלה יתגשמו הלכה ולמעשה, וצעירים נוספים יחזרו בהם מהתוכנית לעזוב את העיר עקב מחסור בעבודה הולמת.

בתמונה: שר התמ"ת שלום שמחון, ראש העיר הרב ניסים מלכה והמשנה למנכ"ל בזק רון גוראון. 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad