היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בין ארץ לשמיים

"בין ארץ לשמיים" יהווה בית לאומנות, לימוד, התפתחות ויצירה, בית המאפשר שיח פתוח ומפגש בין אנשים, דעות ואמונות שונות.

בית החאן משמש עבורנו אכסניה אותה נמלא בתוכן ורוח בלב קריית שמונה, מתוך כוונה להיות מרכז אזורי השׂם את קריית שמונה בלב ההתרחשות התרבותית והחברתית באצבע הגליל.

הפרויקט הזה הוא פרי יוזמתה של טליה ועקנין, בת 30, אם לשלושה זאטוטים, אשר באמצעות יכולותיה וניסיונה שואפת ליצור מקום ובית משמעותי בקריית שמונה, תוך שיתוף פעולה צמוד עם הגורמים בעיר ובעירייה אשר בלעדיהם הרי לא היה ניתן להקים יוזמה משמעותית עבור התושבים.

המרכז כעת נמצא בשלבי הרצה ניסיוניים, פיילוט, בכדי להכיר את השטח טוב ומקרוב ולדייק את התכנים לצרכים האמיתיים של תושבי האזור.
בשבוע שעבר הפיילוט יצא לדרך. מגוון סדנאות נפתחו לקהל הרחב, כאשר החוט המקשר ביניהן היא התשוקה להעמיק ולהתפתח.

מגוון הסדנאות מתפרש על כל ימי השבוע, ומועבר ע"י אנשים מתחומים רבים, מוזיקה ומחול דרך מחשבת ישראל ועד לזוגיות ושינוי חברתי.

בנוסף לסדנאות, המהוות עמוד שידרה יציב המחבר בין המרכז לקהילה, במקום יפעלו על בסיס קבע אמנים אשר יצרו ויציגו יחד ולחוד.

מרכז "בין ארץ לשמים" גאה לארח השנה את תיקון ליל שבועות, אירוע אשר כבר הפך למסורת מכובדת בקריית שמונה. באירוע זה יתכנסו מיטב המוחות והאמנים מאזורינו ומהארץ בכלל, בכדי להעמיק ולחלוק עימנו את מה שיש להם להציע, כאשר במרכז הערב הופעה מרגשת של ההרכב דיוואן הלב אשר יארחו את יאיר דלאל, מארק אליהו ושלמה בר.
האירוע כולו יהיה פסטיבל רחוב ססגוני, עם מעגלי שיח ולימוד, הופעות רחוב, תיאטרון רחוב, יריד אמנים והפעלות לילדים. מוזמנים ברצון ובאהבה רבה.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad