היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בית המשפט קיבל את גרסת ראש העיר הרב ניסים מלכה ודחה את גרסתו של אלי סבתי ועיתון 'אובייקטיבי'

כזכור לפני כשנתיים וחצי הוחלט למנות מהנדס מלווה לוועדת תכנון ובנייה בקריית שמונה, זאת לדרישתו של ראש העיר הרב ניסים מלכה שמאס בתפקוד מהנדס העיר הקודם חגי קול. ראש העיר פנה למנהל התכנון במשרד האוצר בבקשה דחופה לסייע במינוי מהנדס מלווה לוועדה לאור מה שהגדיר "חוסר תפקוד של מהנדס העיר שמתעסק בסגירת חשבונות, בפוליטיקה זולה, תככים והחמור מזה שהוא אינו מקצועי כלל וכלל", כך אמר ראש העיר לוועדת התכנון בישיבה שקיים עימם.

לאור בקשתו של ראש העיר החליט מנהל התכנון להמליץ בפני שר האוצר לקבל את בקשתו של ראש העיר ולמנות מהנדס מלווה לוועדת התכנון והבניה בקריית שמונה.

ראש העיר הרב ניסים מלכה מסר בתגובה: "אמת סופה להתגלות. אמת יש רק אחת וגם אלף מילים ומספר ממורמרים לא יצליחו להפוך שקר לאמת. במשך תקופה ארוכה ניסו מהנדס העיר לשעבר חגי קול, העיתון אובייקטיבי והכתב אלי סבתי לצייר מציאות מדומה שבינה ובין האמת אין ולו כלום. הכפישו אותי בכל דרך, העלילו עלי עלילות וכתבו דברים מגמתיים ושקריים. הם רק שכחו שאמת סופה להתגלות. הם גם שכחו שיש בתי משפט בישראל. העובדה שהם הודו שכתבו כתבה שקרית ומסולפת במטרה לפגוע בי מדברת בעד עצמה. עכשיו הוכח מה שכולם ידעו חוץ מהם. את המהנדס המלווה אני ביקשתי ממינהל התכנון וממשרד האוצר לאור חוסר תיפקודו של מהנדס העיר חגי קול שהיה עסוק כל העת בנקמנות אישית ובפוליטיקה המקומית, זאת לצד חוסר מקצועיותו, דבר שפגע קשות בתיפקוד הוועדה המקומית, אגף ההנדסה ועיריית קריית שמונה. פסק הדין ברור מאוד ואני שמח שבית המשפט עושה צדק. הקימו עיתון נגדי רק כדי לנגח ולכתוב שקרים, העיתון בינתיים נסגר וחלף מן העולם אבל את האמת אי אפשר לסגור. מי שידו קלה על המקלדת, מי שחושב שהוא יכול לכתוב שקרים, לסלף עובדות ולצייר מציאות שאינה קיימת, תמיד יזכור כי בסופו של דבר האמת יוצאת לאור. חיים ומוות בידי הלשון".

אלי סבתי מסר בתגובה: "אני שמח שאפילו בית המשפט הסכים עם מהות הכתבה לפיה המהנדס המלווה מונה לוועדה בראשה עומד ראש העירייה ניסים מלכה ולא למהנדס חגי קול. צר לי שמלכה בוחר להתרברב בפשרה המציגה אותו כאחראי למצב הגרוע של אגף ההנדסה לאורך שנים. בשל העובדה כי אני עסוק בעבודתי המאתגרת 24/7, חשבתי שנכון יהיה לסיים את ההליך המשפטי בדרך זו – ותחת ניסוח ברור מאוד שרק אם נגרמה לו אי נוחות אז אנו מצטערים. לא מדובר פה כלל וכלל בהתנצלות כי אין על מה להתנצל".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad