היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בית ספר "שבט סופר" אלוף טורניר "שער שוויון"

במהלך הטורניר היה מהפך, כאשר קבוצת בית הספר "שבט סופר" מחצור, העפילה לגמר וזכתה בגביע. בעבר זכה  בית ספר "מגינים" מקריית שמונה פעמיים ברציפות באליפות.

ברכות לשחקנים ולמאמן הקבוצה- יגאל.

את גביע הקבוצה ההוגנת קיבלה הקבוצה מבית הספר "קורצ'אק" מקריית שמונה. בכל המשחקים הושם דגש על משחקן הוגן, הימנעות מגילויי אלימות וכמובן לחיצת ידיים בתחילה ובסיום.

פרויקט שער שוויון הינו פרויקט חינוכי, חברתי וספורטיבי השואף לבנות חברה טובה יותר המושתתת על ערכי כבוד, סובלנות, ערבות הדדית ועוד. מטרת הפרויקט הינה הקניית מסגרת חינוכית, חברתית וספורטיבית לילדים מאזורי הפריפריה החברתית של מדינת ישראל. הפרויקט, משלב חינוך ולמידה יחד עם האהבה לספורט.

במסגרת הפרויקט מוקמות בבתי הספר קבוצות כדורגל המונות כ-15 ילדים ונפגשות ארבע פעמים בשבוע.

פעמיים בשבוע הילדים זוכים לאימון כדורגל ממאמן מוסמך ומקצועי ופעמיים נוספות הילדים נפגשים במרכזי הלמידה בהם הם מקבלים סיוע בשיעורי הביתה, בהכנה למבחנים וכן פעילויות העשרה חינוכיות לקניית ערכים.

הפרויקט בכל מחוזותיו, מופעל ברובו על ידי מתנדבים, סטודנטים ואחרים, הרואים בו אפשרות לתרום לקידום ילדי דור המחר של המדינה.

מחוז הגליל העליון מונה 12 קבוצות ואחת לחודש מתקיימת במחוז חגיגה צבעונית של ספורט והנאה, טורניר אשר בו מתחרות כלל הקבוצות מיישובי המחוז. המחוז פועל בשותפות עם משרד התרבות והספורט, השגרירות הבריטית, מכללת צפת, מכללת תל חי, העיריות והמתנ"סים ביישובים המשתתפים.

את ארגנו אגף הספורט בחצור וראש המועצה, שמעון סויסה, אשר נכח בטקס הפתיחה וברך את הילדים. סויסה סיפר לילדים שבתור ילד חלומו היה להיות שחקן כדורגל, בדיוק כמוהם, ואחל לילדי כל הקבוצות שימשיכו בדרכם בהצלחה.

סויסה ברך גם את עירוני קריית שמונה על זכייתה בגביע המדינה ואמר "כולנו אוהדי קריית שמונה!". סייעו לקיום האירוע אנשי מועדון ספורט חצור, דני בן עזרא, מוטי עייש וחיים בונן אשר סיפקו תמיכה לוגיסטית מופלאה שבזכותה הכל עבר חלק.

מהנהלת "שער שוויון" נמסר: "אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם הגורמים המקומיים בחצור הגלילית אשר בזכות שיתוף פעולה זה, מתקיימת פעילות שגרתית ענפה של העמותה ביום-יום ביישוב וגם התקיים אירוע שיא מכובד ביותר שעשה הרבה כבוד לכל השותפים בו".

אולי יעניין אותך

Bottom ad