היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בכר: "אנחנו בהחלט מסוגלים לעבור אותם"

דינמו מוסקבה סיימה את העונה שעברה ברוסיה במקום הרביעי במרחק של 12 נקודות מצסק"א מוסקבה האלופה. את המועדון מהבירה מאמן סטניסלבצ'רצ'סוב בן ה-50 שהיה שחקן בנבחרת רוסיה וכמאמן הדריך בין השאר את ספרטק מוסקבה, טרק גרוזניואמקאר פרם. בחודש אפריל האחרון הוא מונה לתפקיד כמאמנה של דינמו מוסקבה והחליף את דן פטרסקו. למועדון יש 11 אליפויות.

בין השמות הבולטים בסגל של דינמו מוסקבה נמצאים מספר שחקנים בינלאומיים שייצגו את רוסיה במונדיאל: אלכסייקוזלוב, ולדימיר גרנאט, איגור דניסוב, יורי ז'ירקוב, אלכסיייונוב ואלכסנדר קוקורין

לקראת המפגש בקבוצה שכרו את שירותיו של הסקאוט, אלון סגל שליווה את הקבוצה גם במהלך הקמפיינים הקודמים באירופה. כבר בימים אלו, בכר עובר על החומרים להכנת הקבוצה לקראת המשחק אליו תמשיך ישירות ממחנה האימונים.

מאמן קרית שמונה, ברק בכר, לא הראה חשש מתוצאות ההגרלה, ואמר: "למרות שקיבלנו את ההגרלה הכי קשה, אנחנו בהחלט מסוגלים לעבור אותם".

שוערה של הקבוצה גיא חיימוב התייחס להגרלה: "מדובר בהגרלה קשה מאוד, ציפינו וקיווינו לקבל קבוצה נוחה יותר אבל זה המצב, נתכונן ונעשה הכל להגיע מוכנים למשחק הראשון"

 

שחקן בקבוצה הוסיף: "זו יריבה קשה במיוחד, אבל אנחנו יכולים לעשות את זה. נקווה שהמשחק השני ישוחק כבר בישראל. אם נעשה תוצאה טובה בחוץ, הכול אפשרי".

אולי יעניין אותך

Bottom ad