היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

במעמד מפקד חיל האוויר נחנכה מכללה טכנולוגית תורנית ברמת הגולן

באירוע חגיגי בהשתתפות מפקד חיל האוויר האלוף עידו נחושתן, ראש המינהל לחינוך התיישבותי ועליית הנוער ד"ר יחיאל שילה ומנכ"ל החטיבה להתיישבות מר ירון בן עזרא, שיחד עם ראש המועצה האזורית גולן אלי מלכה חנכו קמפוס מפואר שישמש את 160 הסטודנטים הלומדים במכללה.

"את מטוסי חיל האוויר השונים מפעילים אנשים. אלו אתם ואנו זקוקים לכם!" פנה מפקד חיל האוויר אלוף עידו נחושתן לתלמידי המכללה והוסיף את תקוותו כי מתלמידים אלו ייצאו מפקדי העתיד של המערך הטכני בחיל האוויר "מכללת אדיר במרום משרתת את בטחון ישראל ואנשיה עושים עבודת קודש, אך סמלי הדבר שאת אירוע חנוכת המכללה החדשה אנו מציינים יום לאחר שסיימנו לקרוא את חומש בראשית ומתחילים חומש חדש" ציין האלוף.

מכללת ההנדסה 'אדיר במרום', ממוסדותיה של עמותת מדרשת הגולן, היא מכללה טכנולוגית-תורנית הפועלת בשיתוף חיל האוויר ומשרד החינוך. המכללה מאפשרת לנערים, ביניהם עולים חדשים ממדינות חבר העמים ואתיופיה ונערים מיישובי הפריפריה, הזדמנות לרכוש מקצוע מבוקש, לשרת שירות משמעותי בצה"ל ולשפר את סיכוייהם להשתלב בצורה טובה בחברה.

תוכנית הלימודים במכללת ההנדסה נמשכת שנתיים [יג-יד] עד לקבלת תעודת הנדסאי אלקטרוניקה ומחשבים, שלאחריה פונים הבוגרים לשירות בחיל האוויר (שלש שנים שירות סדיר ושנה שירות בקבע) במקצועות הטכנולוגיים. לאחר תקופה ארוכה של בינוי ופיתוח, נחנך הערב מבנה המכללה החדש הכולל קמפוס מרווח ומעונות לסטודנטים. המבנה שנבנה בהשקעה של 24 מיליון ₪ הינו רחב ידיים וכולל גם מעבדות חדישות, בית מדרש, אודיטוריום משוכלל, כיתות מרווחות, פנימייה ומתקני פנאי ותרבות לשימושם של הנערים.


אולי יעניין אותך

Bottom ad