היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בן שמעון ושרצקי מציגים: צו פיוס

כמה עוד יכל רן בן שמעון להדוף את הבקשה של איזי שרצקי לתשובה?! זה בעיקר המשפט שנאמר בקריית שמונה לאחר דבריו של הבעלים איזי שרצקי לרדיו 103.FM

כידוע למאמן הצפוני עדיין אין חוזה לעונה הבאה בקריית שמונה אך זה לא סוד שהוא היה מועמד לאמן את מכבי חיפה, בן שמעון שככל הנראה עוד לא קיבל את ההצעה הרשמית מיענקלה שחר העדיף להשהות את התשובה שלו לשרצקי מה שהביא את הבעלים להגיד את הדברים הבאים: "אין לי ציפיות מאף אחד חוץ מעצמי, אשאר חבר של רן בכל מקרה גם אם הוא לא יעבוד אצלי, אבל לא אחכה לרן לנצח".

הבעלים המשיך: "הצעתי לו חוזה ארוך, אני מאד מעריך אותו כמאמן, אני חושב שהוא עשה טעות גדולה שהוא לא חתם איתי על חוזה עכשיו, אני יכול לסגור כבר מחר עם מאמן ויכול להיות שזה מה שאעשה, רן יכול לצאת קירח מכאן ומכאן".

בהודעה הרשמית שהוציא המועדון הוא חשף את הדברים הבאים: "בתחילת ינואר הציע יו"ר המועדון איזי שרצקי למאמן הקבוצה רן בן שמעון לחתום על חוזה חדש, כשהאחרון ביקש לחתום על החוזה אך עם סעיף יציאה במקרה של פניה מקבוצת מכבי חיפה. איזי שרצקי דחה בקשה זו וביקש מבן שמעון תשובה בנוגע להצעתו", נכתב.

בתאריך 12.02.2012 נפגשו הצדדים כדי לתאם את המשך הדרך. בפגישה זו שארכה מספר שעות, דנו שרצקי ובן שמעון, בין היתר, בעתידו של רן בקבוצה. למחרת למרות היות הפגישה אישית, פורסמו בתקשורת כתבות בדבר הפגישה, דבר שאכזב מאוד את יו"ר המועדון שעל כן הגיב לפרסומים כפי שהגיב. מדי שנה ה-1 במרץ זהו תאריך היעד של יו"ר המועדון, איזי שרצקי לקביעת מאמן לעונה הבאה וזאת מתוך ראייה עתידית ותכנון נכון ככל האפשר לקראת העונה הקרבה".

הודעה זו הינה הבהרה בלבד לפרסומים אמש ואין בכוונת המועדון להתייחס עוד לנושא", צוין בסוף ההודעה.

בן שמעון אמר בתגובה: "לדעתי זה לא הזמן להתעסק בעונה הבאה כל עוד ויש מטרות לקבוצה צריך להתרכז בהם".

אבל סוף טוב הכל טוב- ביום רביעי אחר הצהריים נפגשו הבעלים והמאמן לשיחה מכריעה בה השניים הצליחו ליישר את ההדורים וקבעו כי בזמן הקרוב הם יישבו על החוזה לעונה הבאה, כמו שזה נראה כרגע בן שמעון צפוי להמשיך עוד עונה כמאמן הכחולים.

כמו כפפה ליד: השחקנים מעריצים אותו, חדר ההלבשה שהוא יצר מעולם לא היה בריא יותר, שמות אלמוניים הפכו לשחקנים נוצצים בעזרת הליטוש שלו וגם השחקנים הוותיקים שכבר היו לקראת סוף הקריירה מצליחים להוציא מעצמם בנייה מחדש כשהם לידו, בזמן שבשאר הקבוצות הזרים הם כישלון, בן שמעון ממשיך לפגוע בול בכל זר שנוחת, כל אלו ועוד יצרו בקריית שמונה את הקבוצה שמועמדת לזכייה באליפות היסטורית ונמצאת בעונה מדהימה.

אך היחסים בין בן שמעון לשרצקי כבר ידעו בעבר עליות וירידות, כזכור לאחר שהעפיל איתם המאמן לליגת העל והצליח לא רע בעונתם הראשונה בליגה הבכירה החליט המאמן שלא להיענות להצעת ההמשך של שרצקי ועזב למכבי ת"א והבעלים נפגע מאד.

משם ההמשך כבר ידוע. רן פוטר מקריית שלום לאחר 8 מחזורים בלבד וקריית שמונה החלה גם היא במסע ההידרדרות שלה לתחתית, אז החליט שרצקי להזעיק את בן שמעון לקווים למרות שהצהיר כי רן לא יאמן בק"ש, אך גם הוא נכנע לדבריו שלו לאחר שהבין כי אין יותר מתאים מרן בן שמעון לאימון הקבוצה הצפונית. 

כעת כאמור לאחר סאגה ממושכת שעוררה הרבה הדים תקשורתיים, השניים ליבנו את הדברים וק"ש יכולה לשוב להתעסק במטרה האמיתית שלה, אליפות היסטורית.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad