היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בנה ביתך המחירים ירדו – המכרז הוארך

הוארך מועד ההגשה להרשמה והגרלת שטחי 'בנה ביתך' בשכונת יובלים בקריית שמונה ליום 4.1.2016 על מנת לסכם את הוזלת עלויות הפיתוח השכונה.

סגירת המכרז של 'בנה ביתך' אשר הייתה אמורה להיסגר ב 7.12  נדחתה ל- 4.1 בשעה 12:00.

הדחייה בוצעה לבקשת עיריית קריית שמונה ובתיאום עם משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל ונועדה לסיים את הליך הוזלת עלויות הפיתוח של השכונה.

כזכור, ראש העיר הרב ניסים מלכה, ביקש משר השיכון להוזיל עלויות המגרשים כולל עבודות הפיתוח בעשרות אלפי שקלים. מנהל מחוז הגליל של משרד הבינוי הודיע כבר על ההוזלה הצפויה בכנס מידע שנערך בהיכל התרבות, אך טרם פורסמה ידיעה רשמית על כך באתר רשות מקרקעי ישראל. פקידי משרד הבינוי והשיכון פועלים על מנת לסכם הסוגיה ולפרסם זאת באופן רשמי.

פרסום הסבסוד לאחר סגירת המכרז עלול היה להוביל לקשיים משפטיים ולכן הוחלט על דחיית המכרז על מנת לאפשר הזדמנות לאנשים נוספים לגשת למכרזים לאור המחירים החדשים ובכדי למנוע טענות שונות בדבר אי מתן מספיק זמן.

עיריית קריית שמונה תמשיך להנגיש המידע ולעמוד לרשותכם באתר העירייה, דף הפייסבוק ובאמצעות מרכז הצעירים.

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "מזה חודשים רבים אני עוסק בנושא הוזלת עלויות הפיתוח של השכונה על מנת שהמגרשים יהיו אטרקטיביים מבחינת מחיר. הן שר האוצר והן שר השיכון הבטיחו להוזיל את העלויות וכבר בימים הקרובים נפרסם את המחירים המעודכנים והזולים יותר ממה שפורסם עד כה בפרסומים הרשמיים".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad