היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בני גנץ בסיור בגבול הצפון מציע לחיזבאללה לא לנסות את ישראל

 

בני גנץ, מי שאמור להיות אחד משני המנהיגים שיובילו את מדינת ישראל בזמן הקרוב, אם לא יתקיימו בחירות, סייר בגבול הצפון מלווה בחברי כנסת מסיעתו, ראשי ישובים ומשה דוידוביץ' יו"ר פורום יישובי קו העימות.

ראשי הרשויות התעניינו לדעת באשר לעמדותיו של גנץ מי שאמור יהיה להשפיע על מדיניות הממשלה בעתיד.

בני גנץ התייחס במהלך הביקור למספר נושאים בוערים ובהם: לאיומים מדרום ומצפון ואמר: "חייבים לחזק את ההרתעה בדרום ובצפון, שגם בו יש שקט מתעתע. בצד השני החיזבאללה מתבסס באמצעות שולחיו האיראנים. אני מציע גם לחיזבאללה וגם לאויבינו האחרים לא לנסות לא את צה"ל ולא את מדינת ישראל כי כל פגיעה בנו תיתקל בעוצמה שהם לא הכירו כמותה. ישראל היא המדינה החזקה באזור. יש צורך חשוב לחזק את יישובי קו העימות שנמצאים פה ולטפל בסוגיית המיגון. זו אחת הסיבות שאנחנו מנסים להתרכז בהקמת ממשלה בכדי שנוכל לעסוק בענייני המדינה. אנחנו מחפשים כל דרך להגיע לממשלת אחדות, אני באופן אישי עוסק בזה".

משה דוידוביץ", ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות סיכם את אמירותיהם של ראשי היישובים וטענותיהם ופנה לגנץ: "ביישובי קו העימות חיים כ-250 אלף תושבים, לשליש מהם אין מיגון ראוי. אין צורך להרחיב על הסכנה העומדת בפנינו בגבול הצפון. התושבים הגרים כאן מסוגלים להתמודד, הם למודי ניסיון ועומדים איתנים, אך מדינת ישראל חייבת לאפשר להם להגן על עצמם.

הצפון הוא לא הבעיה של מדינת ישראל. הוא הפתרון שלה, חייבים להשקיע פה, בתשתיות, בבריאות, בתחבורה ובחינוך. אני קורא למנהיגנו לפעול להקמת הממשלה בדחיפות, בטחון תושבינו לא יכול להמשיך ולחכות", אמר דוידוביץ' לבני גנץ.

גנץ התייחס גם להחלטתו של שר הביטחון נפתלי בנט שלא להחזיר גופות מחבלים, אלא במקרים חריגים, ואמר: "זה צעד בכיוון הנכון. יש לנו שבויים ונעדרים בצד השני וצריך לעשות הכל דבר שנכון וכל מאמץ כדי להחזיר אותם הביתה".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad