היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בעקבות יריד ההתיישבות מאות משפחות לגליל ולגולן החדשה בנגב ובגליל

עכשיו, אחרי שהסתיים היריד, ערכו במשרד מיפוי של היישובים המבוקשים והתברר שיישובי רמת הגולן נמצאים בראש הרשימה, עם כ-106 משפחות מהמרכז שלוטשות עיניים לרמה. אחריהם ברשימה מככבים מועצה אזורית גלבוע עם התעניינות של כ-85 משפחות, יוקנעם 59, עפולה 45 ואחריהן כרמיאל, מגדל העמק, קצרין, צפת, עמק הירדן, מעלה יוסף ועמק המעיינות אשר זכו גם הן להתעניינות רבה.

את הרצון להגיע דווקא למרחבי הנגב והגליל מסבירים במשרד בכך שמדובר גם באידיאולוגיה וגם בשיקול כלכלי. "יש משפחות שרוצות להגיע למקומות אלו בגלל רצון לשפר את רמת החיים, אך גם עקב אידיאולוגיה כמו התיישבות באזורים החשובים למדינת ישראל", מסבירה מנכ"לית המשרד, סיגל שאלתיאל הלוי.

השר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום: "ההתעניינות הגדולה ביריד מצד זוגות צעירים מהמרכז במעבר לגליל והגולן מרגשת ומצביעה על כך שהיום, יותר מתמיד, אפשרויות הצמיחה באזורים אלה הן רבות ומגוונות צמיחה כלכלית, אישית, ומשפחתית, כל זאת לצד איכות חיים, חיי קהילה ונופים מרהיבים. בנגב ובגליל תוכלו למצוא אפשרויות מגורים אטרקטיביות, חינוך איכותי לילדיכם, אופציות להתפתחות תעסוקתית ויזמות עסקית. מרחבים אלה הם העתיד של מדינת ישראל. הגורמים הכלכליים משמעותיים ביותר בקרב הציבור בישראל כיום, בימים בהם יוקר המחיה ועלויות דיור גבוהות הם עניין מרכזי על סדר יומן של משפחות רבות, שלל האפשרויות המוצעות ברחבי הגליל והנגב יתרום רבות להגשמת חזון הבאת 300,000 תושבים חדשים לגליל ולנגב".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad