היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בקטנה – חדשות ספורט מהשער האחורי

 

·      צדק מתקרב למקורות>>> במהלך השבוע האחרון ניסה המדור להשיג את הבלם הצעיר והמבטיח שיר צדק, אך ללא הצלחה. כשסוף סוף קיבלנו שיחה חזרה הוא הסביר: הייתי בשיעור תורה, על זה נאמר יישר כח אמיתי על חיזוק האמונה והלוואי על כולנו.

·      בכר בביקור>>> סוף סוף במשחק בית האחרון מול הפועל ת"א, זכינו לראות את המגן הפצוע ברק בכר בתחומי האצטדיון, לפי כמות האהבה שהוא קיבל מהאוהדים בהחלט אפשר לומר שהוא חסר.

·      אדרי וגלית מתקדמים בהכנות>>> הזוג הכי מהמם בקבוצה הקשר אדריאן רוצ'ט והצמודה היפייפיה שלו גלית קילמניק פתחו ממש השבוע את תיק הנישואין ברבנות, וההכנות לחתונת השנה בשיאן, את האמת איך שאנחנו מחכים לזה.

·      תומכות מהיציע>>> עוד מאירועי המשחק מול הפועל ת"א, המדור צד בעיניו את אתי שטרית וסנדי חיימוב נשותיהם של המגן אורי והשוער גיא כשהם מעודדות ללא הפסקה מהיציע את הבעלים ולא מפסיקות להחזיק אצבעות להצלחה של הבעלים על כר הדשא, אנחנו שראינו מהצד התרשמנו מהתמיכה.

·      אלרואי משקיע>>> לאוזני המדור הגיע שבאחד מימות השבוע האחרונים החלוץ המוכשר אלרואי כהן הפתיע והגיע ליום הולדת של ילד שאוהד את הקבוצה, כמובן שההתרגשות והשמחה של הילדים לנוכח ההפתעה הייתה עצומה, אנחנו מוסרים מפה שאפו ענקי לחלוץ שלא התעצל לרגע, הצטלם עם כולם והראה המון אהבה. 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad