היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בק"ש שוקלים יום שבתון בעיר בגמר הגביע


בחצי הגמר הגיעו למשחק כ-2500 אוהדים וכעת מקווים בקבוצה להכפיל את הכמות, בעקבות זאת במועדון נערכים בכמה מישורים, בתחילה נראה כי בקריית שמונה ישקלו את האופציה להכריז על יום שבתון בעיר ביום של הגמר בכדי שמקומות העבודה ייסגרו מוקדם ובתי הספר ישחררו את התלמידים בשעות הצהריים בכדי שכולם יוכלו להגיע למשחק.

 

בנוסף העירייה יחד עם שירצקי תעמיד גם הפעם אוטובוסים בחינם לרשות האוהדים שירצו להגיע למשחק, כמו כן השיק דובר המועדון עדי פרג' קמפיין ברשת החברתית בו השחקנים והאוהדים מחליפים את תמונת הפרופיל, כאשר גם המאמן ברק בכר ביצע את החלפת התמונה שקוראת לאוהדים להעביר את הגליל למרכז ולהגיע לתמוך בקבוצה ברגע חשוב זה. 

 


אוחיון: "יש עומס אבל לא הרגשנו עייפות"

ימים עמוסים עוברים על עירוני איתוראן קריית שמונה שבשבוע האחרון שיחקה שלושה משחקים וזאת כאשר רוטציה היא לא ממש אופציה שברק בכר יכול להרשות לעצמו בעקבות המטרות שנשארו לו להשיג העונה ובעיקר בעקבות מכת הפציעות שממשיכה לתקוף את הקבוצה.

מגנה של הקבוצה מתן אוחיון התייחס לעומס המשחקים ולתוצאת התיקו מול הפועל תל אביב: "למרות עומס המשחקים הגענו מוכנים, לא הרגשנו את העייפות ועשינו עבודה טובה, יש הרגשת פספוס כי עשינו משחק טוב ביחס לשבוע העמוס שעברנו, אבל גם תיקו זו תוצאה יפה ולא צריך להיות חזירים, אני חושב שבדקות האחרונות טיפה הרגשנו את העומס אבל אנחנו מתאמנים, עובדים מצוין על כושר גופני ובתקופות כאלה זה שווה נקודות. אנחנו מוכנים לכל משחק, יש טיפה עייפות בסוף אבל בסך הכל רצנו ותפקדנו טוב"

על המשך הדרך והמשחק הקרוב מול מכבי חיפה אמר המגן: "ניצחון בחיפה יהיה צעד גדול בדרך להבטחת המקום השלישי".

 

אוחיון התייחס ליכולת האישית שלו: "הגעתי למקום מדהים וכרגע טוב לי פה, אבל אני אשמח לצאת לאירופה, אף על פי שאני יודע שאני בגיל מבוגר יחסית".


, זה מה שחשוב"7בכר: "הפער נשאר

המחזור החמישי בפלייאוף העליון של ליגת העל סיפק בשבת האחרונה קרב בין עירוני קריית שמונה להפועל תל אביב, במשחק שהסתיים ב-1:1

החבורה של ברק בכר, שהבטיחה את מקומה בגמר גביע המדינה, לא הייתה רחוקה מעוד ניצחון חשוב שיפתח את הפער מהמקום הרביעי ל-10 נקודות, אך ספגה לקראת סיום המשחק ונפרדה מהאדומים בחלוקת נקודות, שבהחלט משקפת את שאירע על המגרש במרבית הדקות.

בדקה ה-55, רועי קהת הצעיר העלה את הצפוניים ליתרון למרות שליטה של האדומים במשחק, וקירב את ק"ש לניצחון שיסגור כמעט לחלוטין את תמונת המקום השלישי בסיום העונה, אבל רן יצחק, שעלה מהספסל של בן שמעון בדקה ה-78, השווה את התוצאה בשער נהדר דקה אחת בלבד אחרי שנכנס, וקבע חלוקת נקודות שאולי לא נתנה להפועל דחיפה בקרב על המקום המוביל לאירופה.

מאמן קריית שמונה ברק בכר אמר בסיום המשחק: "זה היה משחק של מומנטומים. התחלנו את המחצית השנייה מצוין, אבל אז הפועל השתלטה. בסופו של דבר זה היה משחק שקול בין שתי קבוצות טובות, הפועל אולי המסוכנת בארץ וזוהי תוצאה טובה מאוד עבורנו, יש לנו צעירים שאפשר לסמוך עליהם ברגעים קשים. עברנו את השבוע הזה בצורה מצוינת. החבר'ה כבר נפלו מהרגליים וזה לא קל. החבר'ה נתנו הכל, הפער נשאר 7, זה מה שחשוב ואנחנו מסתכלים קדימה".

בכר החל כבר בסיכומים ואמר: "התחלנו את העונה לא טוב אבל, התחברנו בזמן. העונה עוד לא גמורה, יש עוד משחקים קשים בפלייאוף, עוד אין לנו כלום ביד, יש עוד סיום קשה לעונה הזאת שכולל גמר גביע"

הקשר רועי קהת שכבש את השער לזכות הכחולים במשחק אמר בסיום: "חיכיתי לזה הרבה זמן, אני שמח שזה קרה היום, לא ניצחנו, אבל גם תיקו זה בסדר והפער על הפועל נשמר. זה עוזר לנו בהשגת המטרה שלנו שזה המקום השלישי"

 

קהת התייחס לעונה שעוברת עליו מאז הגיע לק"ש: "הגעתי מיבנה לקבוצה מגובשת ומקצוענית. אני נהנה מכל רגע ונהנה מהשחקנים והקהל. אנחנו בעונה טובה, ואני מקווה שנמשיך לתת תצוגות כאלה".


 

אולי יעניין אותך

Bottom ad