היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ברק בכר: "אשמח ואתפרץ רק אם ננצח את הגמר", שיר צדק: "רוצים להפוך את העונה מבינונית לחלומית"

השחקנים של ברק בכר היו עדיפים על הירוקים לאורך כל 120 דקות ומי שעשה את הצדק היה אוסיי מוואלי, החלוץ הזר שכבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-111. חיפה הייתה זו שהוליכה ראשונה משער של דינו אנדלובו בפנדל בדקה ה-23, אבל אחמד עאבד המחליף השווה בדקה ה-70 והכניס את המשחק להארכה דרמטית.

קריית שמונה עשתה הישג נהדר, אבל ברק בכר, המאמן הצעיר שלה שמר על איפוק בסיום: "התחלנו לא כל כך טוב, 15-20 דקות ונענשנו. לא יודע אם היה פנדל אבל זה לא משנה. הגול הכניס אותנו למשחק והגענו למצבים. אנחנו קבוצה בוגרת ואחראית".

בכר הזהיר משאננות לקראת הגמר: "צריך להבין שיש לנו עוד משחק מול הפועל רמת גן, שיכולה לנצח כל קבוצה. אנחנו עם הרגליים על הקרקע. אנחנו מאוד קרובים ועשינו משחק גדול היום, אבל אני אשמח ואתפרץ רק אם ננצח את הגמר. הצלחנו לייצב את המערכת. העונה התחילה לא פשוט, עם הרבה זעזועים. גם בליגה אנחנו משחקים טוב, אבל שם פחות רואים את התוצאות. לשמחתי כאן זה קורה".

על החילוף שביצע והכנסתו של אחמד עאבד שכבש את הראשון, אמר בכר: "טאסבסקי הוא כוכב, אבל היום הוא לא היה במשחק. הרגשתי שעאבד יכול לשנות את המשחק. היינו צריכים קצת יותר מחץ, במגרש כזה גדול, צריך להגיע לצדדים".

הבעלים של קריית שמונה, איזי שירצקי, אמר בסיום: "שום דבר לא בטוח, יש לנו עוד משחק. יש קבוצה מאוד קשה לפנינו עכשיו. במלוא הצניעות אני אומר שאין דוגמא לקרית שמונה בעולם. קשה מאוד להרים קבוצה בקרית שמונה ולעשות את מה שאנחנו עושים בשלוש השנים האחרונות זה מיוחד. החזקנו כדור, שיחקנו, אני תמיד גאה בחבר'ה האלה. אם ניקח את הגביע, זו הצלחה עוד יותר גדולה מהשנה שעברה"

אחד השחקנים המצטיינים במשחק הזה היה ללא ספק שיר צדק, הבלם שניטרל כמעט לחלוטין את חלוצי מכבי חיפה והיה פעיל גם בהתקפה עם כמה כדורי עומק מסוכנים, אחד מהם הוחמץ על ידי אבוחצירא בהארכה. צדק התייחס למשחק ולהישג של קבוצתו ואמר: "אנחנו שמחים מאוד על התוצאה, אבל עם כל השמחה וההתרגשות מהניצחון הזה אסור לשכוח שיש לנו את הפועל רמת גן בגמר. אני מקווה שניקח את הגביע ובליגה נסיים מקום שלישי. אנחנו רוצים להפוך את העונה הזו מבינונית לחלומית".

צדק נשאל כיצד הצליחה קרית שמונה להיות עדיפה על חיפה: "הגענו מוכנים מאוד לחיפה. שיחקנו מולם כבר 4 פעמים השנה. ידענו איך לעמוד מולם וכמובן שגם הניצול מצבים פה הכריע". צדק סרב לשחרר הצהרות לקראת ההמשך: "אני בנאדם שתמיד עם הרגליים על הקרקע ולא רוצה עדיין לחגוג. הפועל ר"ג היא קבוצה טובה, שיחקנו מולה כבר פעמיים בליגה ולא היה לנו קל".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad