היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ברק בכר: "מכבי חיפה בכושר טוב, אבל לא נוריד את הראש"

אנחנו לא מבינים למה דווקא בפלייאוף העליון אנחנו מפשלים, דווקא לקראת סיום העונה דברים לא הולכים כמו שציפינו, יש אכזבה גדולה מאיך שנראינו, במשחקים הקודמים עוד הצלחנו להגיע למצבים, מול מכבי גם בקושי הגענו למצבים, לא יודעים להסביר למה בסיומת מול השער אנחנו מתקשים יותר מבעבר ולא מצליחים להבקיע" ככה נשמעו שחקני קריית שמונה לאחר ההפסד מול מכבי ת"א, כעת מקווים במועדון שדווקא במשחק מול מכבי חיפה בקריית אליעזר הם יצליחו להשיג נקודות ראשונות בפלייאוף העליון.

על שחקני של אריק בנאדו כמעט ומיותר להרחיב, סביר להניח שאילולא תחילת העונה הכושלת עם ראובן עטר הירוקים היו היום באותה עמדה של מכבי ת"א בקרב על האליפות, במחזור האחרון למשל הם הביסו את רמה"ש בתוצאה 6:0 ונראה שמכבי חיפה היא ללא ספק הקבוצה עם הכושר הטוב בליגה ועם מומנטום מצוין.

אם ק"ש אכן רוצה לצאת עם נקודות היא תצטרך למחוק את היכולת מהמשחק מול מכבי ת"א אבל בעיקר בעיקר לנסות לעשות מה שהמאמן מבקש מהם כל הזמן להיות מרוכזים מול השער.

מאמן הקבוצה ברק בכר התייחס למשחק שמצפה להם: "מכבי חיפה בכושר טוב, אבל לא נוריד את הראש. נבוא וננסה לנצח בחיפה, אנחנו מספיק טובים כדי לעשות את זה. מאכזב להשיג רק נקודה בפלייאוף העליון, אבל אנחנו עדיין יכולים להגיע לאירופה ונרצה לעשות צעד נוסף בדרך לזה".

אולי יעניין אותך

Bottom ad