היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ברק בכר: "סיימנו מחנה שענה על כל הציפיות, הרושם הראשוני שלי שהבאנו שחקנים מאד מוכשרים"

כיצד היית מסכם את מחנה האימון?
"אני חושב שאנחנו מסיימים היום מחנה אימון שענה על כל הציפיות שלנו למעט הפציעה של תמיר שמעיבה קצת על כולנו.
מבחינה חברתית: החבר'ה התגבשו כמו שצריך ונהנו מפעילויות חברתיות.
מבחינה מקצועית: יש התקדמות ושיפור כל הזמן אך עדיין צריך לזכור שמדובר בקבוצה חדשה ויש עוד הרבה עבודה"

מה אתה חושב על הרמה של הקבוצות שניצחתם בהולנד?
"שיחקנו נגד שתי קבוצות מהליגה השנייה בהולנד שאחת מהן פספסה את העלייה לליגה הראשונה במחזור האחרון של העונה. מדובר שתי קבוצות פיזיות שהתמודדנו מולן יפה ולנצח 7-0 קבוצה מהליגה השנייה בהולנד בגמר טורניר פנימי שלהם זה בהחלט מכובד.
המשחק האחרון היה כמובן הקשה ביותר נגד קבוצה מהליגה הראשונה בפורטוגל. היה משחק מאוד ארסיבי וקשה, הם צופפו את האמצע וסגרו בצורה טובה אבל בסופו של דבר הצלחנו לנצח אתה משחק. מה שיותר מעודד הוא שההגנה שלנו תפקדה מצויין והשארנו את הפורטוגלים רק עם מצב אחד משמעותי מול השער וזה קרה רק בדקה ה-90"

האם היית אומר ש"פגעת בול" בשחקנים שהבאת?
" הרושם הראשוני שלי זה שהבאנו שחקנים מאוד מוכשרים שהם גם אנשים חיוביים דבר עליו אנו שמים דגש כמועדון.
עוד מוקדם מידי להסיק מסקנות אבל כפי הנראה תהיה תחרות גדולה על ההרכב בכל עמדה ככה שרק מי שיוכיח עצמו ישחק"

מה היא שלישיית החוד המתאימה ביותר לשחק?
"יש לנו התקפה טובה עם הרבה שחקנים טובים אבל קשה לדעת מי תהיה השלישייה. כפי ששמתם לב בכל משחק עלינו עם שלושה שחקנים שונים למעלה וזה נכון גם לגבי חוליית הקישור שגם היא משתנה כרגע ממשחק למשחק ובעצם לכך נועדו משחקי ההכנה. לבחון את הדברים כמו שצריך"

אתה כבר יודע באיזו שיטת משחק נשחק?
" עקרונית הקבוצה משחקת במערך של ארבעה שחקני הגנה, שלושה קשרים, ושלושה חלוצים, אך היא יכולה להשתנות כמובן בהתאם לשחקנים ולהרכב".

האם הסגל מספיק עמוק למקרה של פציעות וכדומה?
" קודם כל זאת הזדמנות טובה לציין כי לש לנו צוות מקצועי ורפואי ברמה הגבוה ביותר שעובד גם על מניעת פציעות כך שאני מאמין ומקווה שלא נסבול מהרבה פציעות. בלי קשר לכך הסגל שלנו מספיק גדול כשבכל עמדה קיים מחליף ראו".

איך אתה רואה את השתלבות שחקני הבית בקבוצה?
"יש לנו בקבוצה 6 שחקני בית שעלו השנה מהנוער ואת כולם אני הדרכתי לפני שנתיים בקבוצת הנוער של המועדון. כולם מתאמנים מצוין ושותפו במשחים כשהם מציגים יכולת מרשימה. אופיר מזרחי, יואל צ'כנוביץ ונאור עבודי אף כבשו ו/או בישלו. כולם הוכיחו שאפשר לסמוך עליהם והם יקבלו לא מעט דקות העונה".

האם אתה מרוצה מהסגל החדש?
" אני בהחלט מרוצה מהסגל שנבנה יש שילוב טוב בין מבוגרים לצעירים ויש הרבה שחקנים שרעבים ונחושים להצליח ומאוד רוצים ושמחים להיות במועדון שלנו שזה מבחינתי הדבר החשוב ביותר".

מדוע עדי אלישע לא מקבל הזדמנות להוכיח עצמו בקבוצה והאם יגיע קשר נוסף לאחר עזיבתם של בראיין ודן?
" ראשית נציין שעדי אלישע הוא שחקן של המועדון ילד טוב ואישיות למופת. עדי בשלב זה של הקריירה ראוי לשחק יותר ועל כן אנו רואים לנכון לתת לו את האפשרות למצוא קבוצה בה יוכל לרכוש יותר דקות משחק. ראו מקרה: אדריאן רוצ'ט ו וויאם עמשה בזמנו, דין מימוני ועוד.. כולם הושאלו למספר שנים וחזרו למועדון כשהם בשלים יותר. לגבי קשר נוסף, במקום דן ובריאן הגיעו שלושה שחקנים, וובה בראון משה אבוטבול ופנקה שהם שחקנים מצויינים שכבר הספיקו להשתלב בקבוצה מקצועית וחברתית"

 

מה היא מטרת המועדון לעונה הקרובה, להיכן אנחנו שואפים?
" זה לא יהיה נכון לצאת בהצהרות על מיקום הקבוצה כבר עכשיו אבל כמובן שאנחנו רוצים להמשיך את המסורת של המועדון בשנים האחרונות ולהיות קבוצת צמרת שמשחקת בצורה אטרקטיבית ומהנה".

האם אתה רואה בעייתיות שהשנה הרבה שחקנים טובים "יבלו" זמן רב על הספסל? איך אפשר למנוע פגיעה במרקם החברתי בעקבות זאת?
" זה נכון שיש הרבה שחקנים טובים שחלקם ישבו בספסל אבל אני מאמין בתחרות בכל עמדה ושחקנים יודעים שבסופו של דבר הם תלויים בעצמם ומי שיהיה יותר טוב ישחק. אין אף שחקן מעל הקבוצה. מניעה של פגיעה במרקם חברתי היא קודם כל הבאת חומר אנושי איכותי כמו השחקנים שנמצאים היום בקריית שמונה".

אולי יעניין אותך

Bottom ad