היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בשורה לאמהות: ההנחה לאמהות במעונות היום לשנתיים נוספות

המאבק אותו ניהל ראש העיר ניסים מלכה בסיוע יחד עם מטה המאבק לפני כחודשיים במהלך משבר המתנ"סים, במטרה למנוע את המשך הפגיעה בקריית שמונה ובתושביה, הביא להישג נוסף כשההנחה לאמהות עובדות במעונות היום שהסתיימה בשנה האחרונה תוארך בשנתיים נוספות.

כאמור, בחודשים האחרונים פעל ראש העיר ניסים מלכה מול כל משרדי הממשלה בכדי להאריך בתקופה נוספת את ההטבה הניתנת לאמהות עובדות במעונות היום בקריית שמונה.

בתחילת השבוע שעבר שלח ראש העיר מכתב בהול לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו דרש בין היתר להמשיך את ההטבה שניתנת לאמהות עובדות במעונות היום.

המכתב לראש הממשלה היה הזרז לקבלת ההחלטה שכן בפגישה שקיים ביום רביעי שעבר ראש העיר עם יו"ר הכנסת רובי ריבלין התבשר מלכה כי הלחץ שהפעיל בחודשים האחרונים עשה את שלו וכבר ביום ראשון הקרוב יעלה הנושא לדיון בישיבת הממשלה כ"הצעת מחליטים" על מנת שההטבה תוארך בתקופה נוספת.

ביום ראשון התקבלה החלטה בממשלה על חידוש ההטבה גם בשנתיים הקרובות.

ההנחה תינתן לאמהות העובדות 20 שעות שבועיות ומעלה וכן לאמהות לומדות בהיקף של 20 שעות שבועיות לפחות במסלולים מוכרים.

ראש העיר ניסים מלכה: "אמרתי כל העת שבנושא זה אני לא מתכוון לוותר. בכל פגישותיי עם האמהות העובדות הבטחתי שאני אעשה הכול כדי שההנחה תימשך ואני שמח שהצלחתי במשימה הרבה בזכות הרוח הגבית שקיבלתי מחברי מטה המאבק להצלת העיר ומחברי כנסת ושרים שנרתמו לכך בכל הכוח.

אולי יעניין אותך

Bottom ad