היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ב- 26 ביוני תפתח קריית שמונה את האימונים לעונת

בעירוני קריית שמונה כמעט והושלמו כל ההכנות לעונה הבאה, בזמן שחקני הקבוצה נהנים מהפגרה בצוות המקצועי והניהולי עמלים על ההכנות האחרונות של מחנות האימונים. בעוד כשבועיים תיפתח הקבוצה באופן רשמי את האימונים באצטדיון הצפוני כאשר לפני האימון תקיים הקבוצה מסיבת עיתונאים, שלושה ימים לאחר מכן כבר יצאו חניכיו של ברק בכר למחנה האימונים הראשון בקיסריה שיהווה את הפתיחה האמיתית להכנות.

ב-16 ביולי כמיטב המסורת תטוס הקבוצה למחנה האימונים בעיירה מירלו שבהולנד שם יקיימו שלושה משחקי אימון, פעילויות גיבוש, עבודה על הכושר הגופני ועל תוכנית המשחק של ברק בכר, ב-18 ביולי כבר תיערך ההגרלה שתקבע את משחקי הקבוצה באירופה במידה וייקבע כי המשחק הראשון יהיה בחוץ במועדון ימשיכו מהולנד למשחק. הקבוצה גם תערוך משחקי אימון מול הפועל עפולה, מכבי ת"א והפועל נצרת עלית.

מעבר לכך בקבוצה כמעט והשלימו את ההכנות לעונה הבאה כאשר השבוע נפגשו עם הקשר אדריאן רוצ'ט וסיכמו איתו לעונה נוספת, יחד עם זאת במועדון מקווים כי כבר בימים הקרובים יצליחו לסכם עם הבלם שיר צדק על המשך דרכו בקבוצה, מעבר לכך הבלם מתן אוחיון שוחרר מהקבוצה בשל העובדה שלא הסכים לקצץ בחוזהו וחתם במכבי חיפה.

 

במועדון הכריזו גם על מחירי המנויים לעונה הבאה כאשר המחירים יעמדו על 250 ₪ לנוער /חייל /סטודנט /אישה /נכה ו-500 ₪ למבוגר, המנוי יכלול גם ניקוב למשחק הקבוצה בשלב השלישי של הליגה האירופית.


בקטנה..

אוטוטו נגמרת החופשה של הבועטים שלנו, אבל עוד לפני שהם חוזרים לאימונים השחקנים של ברק בכר ממשיכים להוציא לנו את העיניים עם תמונות מחופשות מכל מקום אפשרי בארץ ובעולם, תתכוננו להיות ירוקים מקנאה.

·         אנחנו מתחילים עם סנדי וגיא חיימוב שממשיכים לנצל כל רגע בארה"ב ועוברים מיעד ליעד, אתם זוכים לקבל תמונה של השניים עם היורש המתוק וההורס עמית מעולם המים במיאמי שם הם זכו ליהנות משלל האטרקציות ולחזות בווילי הלוויתן מקרוב.

·         וזה דין מימוני שאחרי שסיים חופשה מפנקת בתאילנד המשיך ליעד אחר לגמרי, הבלם טס ללונדון ולא וויתר על סלפי עם הביג בן, אנחנו מקווים שלפחות באחד מהיעדים הוא זכר להביא מתנה למדור.

·         גם החלוץ אחמד עבאד ממשיך את ירח הדבש החלומי שלו כשהפעם הוא והאישה הטרייה הגיעו לדיסניוורלד באורלנדו ולא וויתרו על צילומים עם כל בובה אפשרית של דיסני, את האמת בחופשה כזאת גם אנחנו היינו מתעדים כל רגע ורגע.

·         ואם לא הספיק לכם התמונה של החלוץ מדיסני, קבלו גם הצצה קטנה ליום המאושר של עבאד כמובן החתונה עם בחירת ליבו, אנחנו שמענו שהייתה חתונה שמחה ומדהימה במיוחד ומאחלים לשניים חיים מלאים באהבה ואושר ממש כמו הירח הדבש החלומי שהם נמצאים בו כרגע.

 

·         מזל טוב ענקי מגיע כמובן לקשר שלנו אדריאן רוצ'ט ואשתו המדהימה גלית שהביאו לעולם בשבוע שעבר בן זכר אח ליורשת הנסיכה אריאל, אנחנו מאחלים לזוג המון מזל טוב ובעיקר שיגדלו אותו בהמון אהבה, נחת וכיף.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad