היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

גבאי: "מודה לקריית שמונה על שנים נפלאות, שמח להצטרף למועדון הכי גדול בארץ"

גבאי החל את דרכו בקריית שמונה בשנת 2010, בעונתו הראשונה בקבוצה הוא זכה עימה בגביע הטוטו, שנה לאחר מכן הוא זכה עם הקבוצה באליפות ההיסטורית תחת הדרכתו של רן בן שמעון וזכה עם הקבוצה פעם נוספת בגביע הטוטו, יכולתו המצוינת הובילה לכך שהוא קיבל זימון מאלי גוטמן לנבחרת ישראל ובנוסף היה מחוזר מאד על ידי מכבי והפועל ת"א, את העונה האחרונה הוא החל עם קריית שמונה במוקדמות ליגת האלופות ובליגה האירופית והיה ממובילי הקבוצה לגמר גביע המדינה.

לאחר החתימה אמר אלעד גבאי לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון הכי גדול בארץ ומקווה מאוד להוכיח את עצמי על המגרש. אני מחכה לאימון הראשון ומצפה כבר לשחק בשביל הקהל הנהדר של מכבי חיפה. אני רוצה להודות לעירוני קריית שמונה על שנים נפלאות ועל כל מה שעברתי במועדון הזה".

לאחר מכן פרסם גבאי גם סטאטוס בקיר הפייסבוק שלו וכתב: "התחלה חדשה, מקווה מאוד שיהיה המון בהצלחה ושנגשים את כל המטרות בע״ה ! שמח וגאה להגיע למכבי חיפה ולהתחיל פרק חדש בחיים וכמובן לא שוכח ולו לרגע את הפרק היפה בחיים שלי שהגיע לסיומו בקרית שמונה.  תודה רבה לכל אותם האנשים שזכיתי להכיר ולשחק איתם בשלוש השנים האחרונות , וכמובן לכל האוהדים. תמיד תהיה לי פינה חמה בלב לכל אחד ואחת מכם ..! שיהיה המון בהצלחה לכולם".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad