היום ה-10 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

גדר ההפרדה

 


מאז הצבת הרמזורים והסדרת הצמתים המרומזרים לאורכו של הכביש, התגלו בעיות בטיחות מחד, להולכי רגל הנאלצים לחצות את הכביש הראשי ממזרח למערב ולהפך, ומאידך אי נוחות הנגרמת לציבור הנהגים החיים בעיר ומשתמשים בדרכים לעיתים תכופות.

לגבי הולכי הרגל, מע"צ חייבת להגיע למסקנה שתפקידה לפתור את בעיית החצייה, ולא על ידי סגירה, כמעט הרמטית של המעברים בגדרות. לפי קו החשבה שהינחה את מע"צ אפשר להציע אפס תאונות דרכים בכל כבישי הארץ, אם אף רכב לא ינוע על הכבישים, וזאת הצלחה של מאה אחוז… ככה לא פותרים בעיות. במע"צ מתייחסים אלינו כאילו ומדובר בבעלי חיים נטולי מחשבה ורגשות שאינם מסוגלים לנצל את מעבר החצייה בתבונה. כאחד הנוסע המון לאורך הכביש, אני נתקל, כמו רבים אחרים בהולכי רגל המסכנים את חייהם בדילוג מעל הגדרות או במעבר במקום בו הגדר נפסקת (אולמי פאר דוד).

מזה עשרה ימים שהגדר נפרצה (איני יודע כיצד) במקום רגיש נוסף (מול היכל התרבות) והולכי רגל חוצים את הכביש (ראה תמונה) תוך סיכון שלהם ושל אחרים.

מע"צ חייבת להשמיש לפחות עוד מספר מעברי חצייה להולכי רגל, להתקין רמזור עם לחצנים ולהקל את סבלם של הולכי הרגל בפעולה כה פשוטה והכרחית של חציית כביש.    

שוב נזכיר את סבלם של הנהגים המקומיים (ברמזור הלא נכון ביציאה מאגד, ובכניסה לעיר) חייבים להתקין חיישנים שיתנו מענה לרכב הזקוק לרמזור ירוק. שוב, גם כאן, מע"צ מעדיפה בפיתרון שהיא קבעה את הנהגים שאינם מקומיים, ושאנחנו נאכל את הלב והעצבים.

נמשיך ונדווח לכם על מעללי הגדרות והרמזורים בעיר. אתם מוזמנים לשלוח למערכת "חדשות הגליל" תמונות שצילמתם או את דעתכם. 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad