היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

גרי ג'ונסון נפגע בראשו בתבוסה לרמלה, גמר את העונה

 

כאמור, גליל יצאה לרמלה במצב רוח טוב לאחר 4 ניצחונות רצופים, כשהמטרה היא לפתוח פער על המארחת שדולקת אחריה בטבלה. כבר מתחילת המשחק האורחים נראו בהלם, ופיגרו במשך רוב המשחק בפער של 10-12 נקודות, כשריצה של רמלה ברבע השלישי חותמת פער משמעותי עם 65-51 אחרי 30 דקות משחק.

3 דקות בתוך הרבע הרביעי, גרי ג'ונסון חטף כדור ויצא למתפרצת, בדרך לזריקת לייאפ. ג'ונסון ניסה לעלות להטבעה, אך נתקל בדרי ג'פרסון מרמלה, שחסם את זריקתו. לאחר נחיתתו על הקרקע, ג'ונסון הרים את ראשו כדי לראות איפה נחת הכדור, אך במקום גילה את מרפקו של ג'פרסון נוחת על ראשו. ג'ונסון מיד התמוטט אל הקרקע, והחל לפרכס על הפרקט. הרופאים טיפלו בו על המגרש ופינו אותו לבית חולים, מה שיצר טראומה לא נעימה לכל מי שהגיע לראות כדורסל ישראלי טוב באולם.

לאחר לילה לא שקט בטיפול נמרץ, ג'ונסון נראה יותר טוב וכבר התעורר. לג'ונסון שבר במרכז המצח, בארובת העין הימנית ובחוליות 3-4 בצוואר, מה שאומר שלא יחזור לשחק כדורסל בעונה הקרובה, אם בכלל. כרגע אין חשש לפגיעה מוחית או בראייה, ואמור לפתוח בשיקום בימים הקרובים.

"בהתחלה חשבתי שגרי פגע בקרש, ואז ראיתי שזה קרה מהמרפק של ג'פרסון", אומר מנהל הקבוצה רז גל, "זה היה מחזה לא נעים, הוא התחיל לרעוד על המגרש. כרגע נראה שהמצב יותר טוב, ונחכה לחדשות.

באשר לקבוצה, אנחנו נבדוק את האופציות בהמשך. בכל זאת מדובר בשחקן מבין הבכירים של הקבוצה. כשנדע סופית מה קורה איתו, נחליט על הצעדים הבאים של הקבוצה".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad