היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

גרמניה אותה גרמניה

הטבח בנינכן 'תפס' אותי במגדל שמירה במהלך הטירונות שלי בצה"ל. מהטרנזיסטור שהיה במגדל בקעו הקולות והדיווחים על מה שהפך ברבות השנים לאחד הכתמים המכוערים על פרצופה של האנושות הנאורה, והלא. רצח אחד עשר הספורטאים התרחש במקדשו של העולם הנאור, המתקדם, הליבראלי, האירופאי והיהיר, האולימפיאדה. המשחקים האולימפיים מבטאים את אחוות העמים סביב הספורט, הדת המקודשת של יוון העתיקה, אותה יון שאחד מחכמה הטיף לחיים ערכים אולם הוא נהג באותה עת בנורמות של בהמה.

…ממש בימים אלה, בתקופה הזאת, יש בקרבנו כאלה המאמצים בחום ובקנאות אל ליבם את המסורת הצבועה של להאמין בערכים מסוימים ולנהוג הפוך מהם.

אי אפשר שלא להזכיר בהקשר הזה את מה שקורה בסוריה. חיל האוויר של הצבא הסורי מפציץ, זאת לא טעות דפוס, מפציץ שכונות אזרחיות ללא אבחנה, וכאן בישראל קמים, ללא בושה, אנשים 'נאורים' אנשי אקדמיה ו'רוח' ומחתימים עצומה הקוראת לטייסי חיל האוויר הישראלי …לסרב פקודה ולא להפציץ את הגרעין האיראני, אם וכאשר זה יצטרך לקרות.

אתם מאמינים למה שאתם קוראים? תאמינו תאמינו, כי גם אז, בימים האפלים והמכוערים של אולימפיאדת מינכן 72, ראשי המדינה בישראל לא האמינו שאחרי ארבעים שנה הם יגלו, קצת באיחור, שמה שהניע את הגרמנים לא להפסיק את התחרויות באולימפיאדה, ואני מצטט מהדיון הפנימי שבו השתתפו אנשי הוועד האולימפי הגרמני, נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי אברי ברנדג' ושר הפנים הגרמני הנס דיטריך גנשר הוחלט שלא להפסיק המשחקים, והנימוקים: א. אפשרות שהפסקה תפריע לפעילות המשטרה. ב. לטלוויזיה הגרמנית אין תכנית אלטרנטיבית נכון, לקרוא ולא להאמין. אבל, אני כן מאמין לגרמנים כי הם מסודרים ואם זה מה שנכתב בפרוטוקול, זו האמת.

…אין לטלוויזיה מה להקרין…

מי מ'הנאורים' המדקלמים מספרי ההגות והמוסר הגרמניים ציטטות שלמות על: אחוות עמים, התפקיד החשוב שממלאת איראן במזרח התיכון, כפי שאמר המזכ"ל ההזוי והמוזר של האו"ם באן קי מון, תוך שהוא לוחץ את ידיהם של השליט האיראני חמנאי והנשיא אחמדיניג'אד, באים כדובדבן מר על עוגת הבאושים שמשכנעים להאכיל אותנו עמי העולם.

אם גדלנו לאור עשרת הדיברות אותם אימצו עמי העולם, הרי שבחיי הדיפלומטיה והיחסים הבינלאומיים אנחנו צריכים לאמץ את אחד עשר נרצחי מינכן. כל נירצח הוא דיבר בפני עצמו, כל משפחה שכולה היא אות וסימן לדורות מה יכול לקרות כאשר האויבים הגלויים שלנו (הטרור הערבי-אסלמי) מוצא חממה אצל הנאורים בעמי העולם, הגרמנים.

שלא אובן שלא כהלכה. אין הכוונה בדברים הללו לומר להתקפל ולהתכנס בתוך דלת אמות מדינתנו, ממש לא. כן להמשיך את יחסי הגומלין עם עמי העולם, אך ורק על בסיס אינטרס ישראלי-יהודי. כל מה וכל מי שמשרת אותנו, כשר למהדרין מבחינתנו. וכל מה שמתוכנן ועובד נגדנו, מוקצה מחמת מיאוס.

בעניין זה נראה שאפשר להשיג הסכמה רחבה אפילו עם 'הנאורים' שבקרבנו, כי כך הם מתנהגים ומתייחסים לגרועים שבאויבנו…

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad