היום ה-10 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

דיין אורח המועצה האזורית הגליל העליון

דיין שמע סקירה מקיפה על יישובי המועצה, הגידול הדמוגרפי המשמעותי שמאפיין את יישובי המועצה בשנים האחרונות והצרכים הקהילתיים שנובעים ממנו. בין היתר, גידול בתי הספר והרצון של בי"ס הר וגיא להקים מבנה מעבדות חדשני שילווה את תלמידי המדעים במגמות פיסיקה וביולוגיה בתיכון.

בשדה נחמיה ביקר דיין בצריף הירוק, המסמל את הקיבוץ הוותיק, פנינת היסטוריה ייחודית שמצליחה לשמר את ההיסטוריה של קיבוצי העמק, של קיבוץ שדה נחמיה ושל מפעל חוליות. המקום הקסום פתוח לביקורים בתיאום מראש. דיין ביקר בהרחבה הגדולה ונוכח לראות קצב בניה מרשים עם נוף ייחודי לחרמון.

דיין: "אני שמח שהכסף של מפעל הפיס מצליח לחולל כאן כל כך הרבה פעילויות נוספות. אני בטוח שגם בעתיד נצליח לייצר שיתופי פעולה חדשים. מבחינתי התרבות בפריפריה היא אחד מאבני היסוד של פיתוח חברה חזקה ונעשה ככל יכולתנו להמשיך ולתמוך בה".

ראש המועצה גיורא זלץ, הודה לדיין על הביקור ובכלל "מפעל הפיס הוא אחד הגופים המשמעותיים בחיזוק ההתיישבות הכפרית, מרבית השיפוצים שערכנו בשנים האחרונות במעונות, מועדוני ילדים ונוער ומגרשי ספורט נעשו בעזרת הפיס ועל כך מגיעה להם הוקרה גדולה. אני בטוח שנמשיך במערכת היחסים החמה עם אנשי השטח של מפעל הפיס ועם ההנהלה".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad